رئیس جمهور وارد کرمان شد/ با شفافيت و راستگويى مسیر اعتلاى كشور را ادامه می دهيم

رئیس جمهور در بین مردم کرمان گفت: از روز اول تصميم گرفتيم با شفافيت و راستگويى با هم مسير اعتلاى كشور را ادامه دهيم و اگر روزى در اين كشور دروغ جاى خود را پيدا كند پيشرفت از کشور رخت بر مى بندد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سفر به کرمان و در جمع هواداران خود در سالن تلاش گفت: باید به مسيرى كه در سال ٩٢ با هم عهد بستيم و تا امروز در آن مسير حركت كرديم، ادامه دهیم.

وی افزود: از روز اول تصميم گرفتيم با شفافيت و راستگويى با هم مسير اعتلاى كشور را ادامه دهيم و  اگر روزى در اين كشور دروغ جاى خود را پيدا كند پيشرفت از کشور رخت بر مى بندد.

روحانی ادامه داد: ما سال ها آمار دروغ و نادرست را شنيديم و ديديم كشور ما در مسير پرتگاه قرار گرفت و امروز ديگر ملت آماده شنيدن دروغ جديد در كشور نيست.

رئیس جمهور اضافه کرد: امروز دیگر ملت ما بعد از این همه ایستادگی نشان داده که کسی با دادن شعار و وعده‌های بی‌پایه نمی تواند گوش شنوایی درمیام مردم فهیم ایران داشته باشد.

ما باید راهمان را ادامه دهیم

روحانی همچنین در ادامه سخنرانی خود تاکید کرد: راه ما راه آزادی است و ما نخواهیم گذاشت بار دیگر فضای امنیتی بر دانشگاه های ما حکم فرما شود.

وی با اشاره به سوال چرا در روزهای آخر طرح افتتاح می کنید گفت: ما نهایت تلاش خود را می کنیم تا حتی الامکان طرح ها را به سرانجام برسانیم و می خواهیم سرمایه خارجی را به داخل کشور بیاوریم و برای جوانان شغل ایجاد کنیم.

روحانی ادامه داد: استان کرمان باید مسیر ارتباط شرق با غرب باشد، در این استان سرمایه گذاری ها افزایش پیدا کند، همچنین هزار تفاهم نامه با بخش های خصوصی امضا شده و 16 هزار میلیارد تومان طرح به بهره برداری رسیده است.

روحانی ادامه داد: حدود سه میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی جذب شده و 1387 میلیون یورو سرمایه گذاری انجام شده است.

نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اضافه کرد: ما اجازه نمی دهیم حقوق خصوصی مردم تضعیف شود و بی قانونی در کشور ادامه یابد، با حمایت مجلس شورای اسلامی و هماهنگی بین دولت و مجلس راه خود را ادامه می دهیم.

وی همچنین تاکید کرد: اگر اين مردم بار مسئوليت دولت دوازدهم را بر دوش اين خادم گذاشتند بدانند حقوق شهروندى مو به مو اجرا مى شود و قول می دهم همانطور که پیام شما (شعارهای مردم) را می شنوم، تمام تلاشم را برای عمل به این شعارها انجام دهم.

وی بیان کرد: وعده ی ما 29 اردیبهشت ، زیرا ما می خواهیم آزادی را ادامه دهیم، ما می خواهیم آرامش کشور ما باقی بماند و ما به دنبال سربلندی کشورمان هستیم.

روحانی در پایان افزود: باید با صدای بلند به همه بگوییم دوباره ایران، دوباره اسلام، دوباره اعتدال، دوباره امید، دوباره پیشرفت ایران عزیز دوباره سربلندی کرمان .


گفتنی است حسن هاشمی، مجید انصاری، محمد نهاوندیان، مصطفی پورمحمدی آقای روحانی را در سفر به استان کرمان همراهی می کنند.





رئیس جمهور وارد سالن تلاش کرمان شد+تصاویر

رئیس جمهور وارد سالن تلاش کرمان شد+تصاویر

رئیس جمهور وارد سالن تلاش کرمان شد

رئیس جمهور وارد سالن تلاش کرمان شد

رئیس جمهور وارد سالن تلاش کرمان شد

رئیس جمهور وارد سالن تلاش کرمان شد


انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
شغل ایجاد کن