ساری،

اجرای طرح های آبرسانی در شهرهای شرق مازندران

طرح های آبرسانی در شهرهای شرق مازندران اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ذاکری مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران در نشست با نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی به اجرای طرح های آبرسانی در شهرهای شرق مازندران اشاره کرد و گفت: پکیج تصفیه خانه فاضلاب در منطقه پیلم کتی بهشهر از سوی پیمانکار در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در مجموع برای اتمام این طرح ۲ هزار و ۵۶۰ متر شبکه فاضلاب نیاز است، افزود: در حال حاضر ۹۸۰ متر شبکه فاضلاب در پیلم کتی احداث شد.

ذاکری به اجرای دو طرح آبرسانی با اعتبار ۹ هزار میلیون ریال در بهشهر اشاره کرد و گفت: حفر و تجهیز یک حلقه چاه با اعتبار ۶ هزار میلیون ریال و تجهیز یک حلقه چاه با اعتبار ۳هزار میلیون ریال با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در این شهر در حال اجرا است.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران افزود: در شهر خلیل شهر نیز حفر و تجهیز یک حلقه چاه، احداث ۲ باب ایستگاه پمپاژ و مخزن ذخیره به ظرفیت ۲۱۰۰ متر مکعب و احداث ۷۵۰۰ متر خط انتقال آب با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد واعتبار۳هزارمیلیون ریال در دست انجام است.

ذاکری با بیان اینکه در شهر رستم کلا حفر و تجهیز یک حلقه چاه با اعتباری بالغ بر ۴۵۰۰ میلیون ریال و پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد در حال اجرا است، گفت: در گلوگاه نیز عملیات حفر وتجهیز یک حلقه چاه با اعتبار ۴هزار میلیون ریال و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی و نیز احداث یک باب آب شیرین کن با اعتبار ۵۰ هزار میلیون ریال و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: به منظور اجرای به موقع این طرح ها، پیگیری های لازم برای دریافت به موقع اعتبار از طریق وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انجام می شود.

در این نشست مقرر شد برای اجرای تسریع در عملیات احداث آب شیرین کن گلوگاه، با حضور پیمانکار طرح، مدیرعامل آبفا شهری مازندران و فرماندار گلوگاه نشستی برگزار و تصمیمات لازم در این زمینه اخذ شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.