لرستان؛

تردد ۳۵۰ هزار وسیله نقلیه در سطح محورهای مواصلاتی لرستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از تردد ۳۵۰ هزار وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ زندی فر با اشاره به میزان تردد وسایل نقلیه در سطح جاده های لرستان طی روز گذشته گفت: در مدت زمان یاد شده ۳۵۰ هزار و ۱۶۷ وسیله نقلیه در سطح جاده های استان تردد داشته اند که ۸.۷۸ درصد نسبت به روز قبل افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین تردد در جاده های خرم آباد- سه راهی چالانچولان، خرم آباد - سه راهی الشتر و سه راهی الشتر - خرم آباد صورت گرفته است افزود: همچنین کمترین تردد نیز در محورهای بروجرد- بیرانشهر، بیرانشهر - بروجرد، پلدختر - دره شهر و بلعکس گزارش شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان ساعت اوج تردد وسایل نقلیه را در جاده های استان ساعت ۱۹ تا ۲۰ عنوان کرد و گفت: سهم وسایل نقلیه سنگین در این تردد ها ۲۰ درصد بوده و پلدختر - اندیمشک دارای بیشترین درصد بوده است.

زندی فر متوسط سرعت وسایل نقلیه را در جاده های استان در مدت زمان یاد شده ۷۶ کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و افزود: بیشترین متوسط سرعت ثبت شده مربوط به محور آزادراه پل زال- خرم آباد با سرعت ۹۱ کیلومتر بر ساعت بوده و کمترین متوسط سرعت ثبت شده نیز مربوط به سه راهی نورآباد- نهاوند با سرعت ۵۱ کیلومتر بر ساعت بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.