اهواز؛

افتتاح ستاد مردمی انتخاباتی رئیسی در خوزستان

امروز شنبه، 9 اردیبهشت ماه، ستاد مردمی انتخاباتی حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی از نامزدهای پست ریاست جمهوری اسلامی ایران در خوزستان بطور رسمی در اهواز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ احمد عامری، رئیس ستاد مردمی انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در خوزستان بیان کرد: در حال راه اندازی 37ستاد شهرستانی هستیم تا در فضایی رقابتی و سالم اهداف خود را به پیش بیریم.

وی اظهار داشت: قشرهای مختلفی از مردم تاکنون آمادگی خود را برای همکاری با ستاد مردمی انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی اعلام کرده اند و پیش بینی می شود در روزهای آینده فضای تبلیغاتی گرم تر و بانشاط تر شود.

عامری با بیان اینکه تبلیغات نامزد مورد حمایت ما براساس هر قانون، رعایت اخلاق و حفظ حرمت سایر نامزدها انجام می دهد خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم پای صندوق های اخد رای اولویت نخست این ستاد بوده و پیروزی نامزد ما در انتخابات 29اردیبهشت در اولویت بعدی است.

گفتنی است این ستاد در منطقه ملی راه - خیابان مهران مسئولیت هماهنگی تبلیغات انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی را در مرکز خوزستان و شهرهای استان عهده دار خواهد بود.

شایان ذکر است تاکنون ستادهای تبلیغاتی رئیسی، روحانی و قالیباف در خوزستان راه اندازی شده است ولی خبری از ستادهای تبلیغاتی آقایان هاشمی طب ، جهانگیری و میرسلیم نیست.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.