ساری،

مقام بالای خانواده شهدا در برابر شهید

منزلت خانواده شهدا کمتر از خود شهید نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ شعبان محمد پور خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه در دیدار با خانواده شهیدان علی اکبر و اسماعیل سلیمی، گفت: صبر و استقامت خانواده شهیدان برگرفته از قیام حضرت زینب می باشد و اجر آن ها کمتر از خود شهید نیست.

وی افزود: از امنیت به عنوان یک نعمت نام برده شده است که این نعمت بزرگ در سایه جان فشانی ها و ایثارگری های شهیدانی مانند سلیمی به دست آمده است .

سرهنگ محمدپور گفت: ارج و منزلت خانواده شهدا در نزد خداوند کمتر از شهدا نیست و صبر و استقامت این عزیزان در برابر از دست دادن گل های خود مثال زدنی است و این نشان از الگو برداری از واقعه کربلا و قیام حضرت زینب دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه افزود: شهیدان با کمترین امکانات جنگی و نظامی در برابر متجاوزان ایستادگی کردند و حتی یک وجب از خاک این سرزمین را به دست بیگانگان ندادند و باید به چنین پدر و مادری برای تربیت این فرزندان افتخار کرد.

وی گسترش و انتقال روحیه شهادت طلبی را مهم عنوان کرد و گفت: انتقال زحمات و فداکاری های شهدا به نسل بعد و زنده نگه داشتن یاد این عزیزان حداقل کار ممکن در حق این بزرگ مردان است.

گفتنی است شهید اسماعیل سلیمی در 30 مهر سال 163 در مریوان و شهید اکبر سلیمی در 21 دی 1365 در شلمچه به درجه شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.