وزیر خارجه آلمان: سیاست‌های ترامپ بوی پارتی‌بازی می‌دهد

زیگمار گابریل، رئیس‌جمهور آمریکا را به "خویشاوند سالاری" (پارتی بازی) متهم کرد.

زیگمار گابریل: ترامپ همانند خانواده‌های سلطنتی رفتار می‌کند
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت؛ "زیگمار گابریل"، وزیر خارجه آلمان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را به "خویشاوند سالاری" (پارتی بازی) متهم کرد.

چند روز پس از سخنرانی ایوانکا ترامپ، دختر و نماینده ترامپ در کنفرانس زنان، وزیر خارجه آلمان انتصاب دختر ترامپ به عنوان یکی از مشاورانش را نوعی خویشاوند سالاری توصیف کرد و اظهار داشت رفتار ترامپ و خانواده اش همانند اعضای یک خانواده سلطنتی است.

گابریل امروز شنبه گفت: برایم بسیار عجیب است. دیدار دختر ترامپ از آلمان و حضور در یک رویداد جهانی موضوعی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. این ترکیبی از سیاست با خانواده و کسب و کار است و بوی خویشاوند سالاری و پارتی بازی می‌دهد.

وی اظهار داشت: این موضوع که اعضای یک خانواده که هرگز به صورت رسمی انتخاب نشده اند به طور ناگهانی وارد امور سیاسی شده و به عنوان نمایندگان رسمی یک دولت در محافل حاضر می‌شوند، همیشه مرا اذیت می‌کند. اقداماتی که بیشتر در خانواده‌های سلطنتی به چشم می‌خورد.

"ایوانکا ترامپ" روز سه شنبه به دعوت آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در اجلاس زنان در برلین شرکت کرد و حین دفاع از عملکرد پدرش مورد تمسخر حضار قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار