وارسته در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نگارش 10 قسمت اول فیلم‌نامه «شکرآباد» آماده شد

سری جدید مجموعه تلویزیونی «شکرآباد» در حال نگارش است.

حسن وارسته نویسنده مجموعه‌های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون همکاری خود با شهاب عباسی و نگارش سری جدید مجموعه «شکرآباد» گفت: سری جدید مجموعه تلویزیونی «شکرآباد» با همکاری گروه نویسندگان، امیر شاداب و حمزه صالحی و به سرپرستی و قصه‌پردازی من، این روزها در حال نگارش است و 10 قسمت اولیه تا به اینجای کار آماده شده است.

وی در ادامه با اشاره به روند نگارش فیلم‌نامه جدید شهاب عباسی بیان کرد: نگارش فیلم‌نامه سری جدید مجموعه «شکرآّباد» به تازگی شروع شده و در 52 قسمت به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود که البته احتمال افزایش قسمت‌های آن با توجه به صلاحدید مدیران شبکه و شهاب عباسی وجود دارد.

نویسنده مجموعه تلویزیونی «دودکش» با بیان اینکه مبنای قصه‌پردازی با اشاره منویات رهبری و شعار سال؛ «اقتصاد مقاومتی- اقدام و عمل» است، درباره ارائه طنزی متفاوت در سری جدید مجموعه تلویزیونی «شکرآباد» اظهار داشت: پنج قسمت ابتدایی فیلم‌نامه در حال بازنویسی است و شعار سال را با زبانی طنز و در ساختاری جدید از کارهای کمدی بیان می‌کنیم.

وارسته افزود: با توجه به ساختار اپیزودی و آیتمیک کارهای شهاب عباسی، تلاش ما بر این است که سری جدید مجموعه «شکرآباد» را از ساختار قدیمی اپیزودی دربیاوریم و با در نظر گرفتن قصه‌ای واحد، مابقی روایت دیگر قسمت‌ها را به صورت لایه لایه در نظر بگیریم و به سمت کمدی جدید و متفاوت در طنز برویم. در واقع با این ساختار سعی کردیم روند کلیشه طنز را بر هم بزنیم و کمدی متفاوت‌تر ارائه بدهیم.

وی با اشاره به فیلم‌نامه این مجموعه تلویزیونی، در خصوص لوکیشن‌های در نظر گرفته شده، عنوان کرد: متناسب با آنچه در فیلم‌نامه است، بخش‌هایی از لوکیشن‌های این مجموعه در کویر است و برای یک سری از قسمت‌ها باید دکور ساخته شود. من احساس می‌کنم این  کار بخش‌هایی از شهرک سینمایی غزالی را به خود اختصاص بدهد.

وارسته در پایان پیرامون جذابیت‌های قصه مجموعه «شکرآباد» برای مخاطبان گفت: ما در نگارش فیلم‌نامه، بخش‌هایی از دیالوگ‌های فیلم‌هایی را که برای مخاطبان نوستالژیک است، استفاده کرده‌ایم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مال پارسال بود امسال تولید اشتغاله