جام ریاست فدراسیون جهانی – یونان؛

هادی پور با شكست قهرمان جهان طلايی شد

تكواندوكار كشورمان با 5 پيروزی متوالي موفق شد سومين مدال طلای كشورمان در دومين دوره جام رياست فدراسيون جهاني را كسب كند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون تکواندو، سومين روز از دومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی (G2) با حضور 2163 تكواندوكار از 54 کشور در دو بخش پومسه و كيوروگی و سه رده‌سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان از صبح امروز (شنبه) در سالن «آنوليوسيو المپيك» شهر آتن آغاز شده است كه نمايندگان كشورمان تنها در رده‌سني بزرگسالان و در گروه مردان در اين رقابت‌ها به مصاف رقيبانشان می روند.

آرمين هادی پور تكواندوكار وزن اول كشورمان در نخستين مبارزه خود «سيمون كاليري» از ايتاليا را 20 بر 6 شكست داد، سپس «عديل بلكدی» تكواندوكار هلندی را 19 بر 5 از پيش رو برداشت. در ادامه به مصاف «مارتيجن ويلمسن» از بلژيك رفت و با نتيجه 12 بر 10 پيروز شد.

تكواندوكار وزن 54- كيلوگرم كشورمان در مرحله نيمه نهايي نيز «عظمت آبيبيلا» از روسيه كه مدال برنز قهرمانی اروپا را در كارنامه دارد 11 بر يك برد. آرمين در فينال اين رقابت‌ها به مصاف «قاسم مگمدوف» از آذربايجان دارنده مدال نقره قهرماني جهان 2016 و برنز قهرمانی نوجوانان اروپا رفت و با نتيجه 9 بر 2 با پيروزي از شياپ‌چانگ خارج شد و مدال طلای اين رقابت‌ها را بر گردن آويخت.

هدایت این تیم برعهده «مهدی بي باك» به عنوان سرمربی و «عليرضا نصرآزاداني» و «هادی افشار» به عنوان مربي است.

گفتنی است؛ مسابقات جام رياست فدراسيون جهاني (G2) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار