بادامچیان در نخستین همایش مردمی میرسلیم؛

مردم باید فرد اصلح را انتخاب کنند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مهندس میرسلیم برای خدمت و نجات کشور وارد میدان شده است.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در نخستین همایش مردمی مهندس میرسلیم گفت: انتخابات در کشورهای کمونیستی فرمایشی است و در کشورهای غربی کاملا جدال و جنگ قدرت است.اما در کشورهای اسلامی این امر یک گزینش است که مردم در آن انتخاب می کنند.

وی ادامه داد: ما باید به تکلیف خود عمل کنیم و شرکت ما در انتخابات باید بر اساس شناخت این تکلیف باشد. ما برای رسیدن به شخص اصلح باید ببینیم چه کسی شایسته است و سپس بنا به گفته خداوند ببینیم چه کس یا کسانی شایسته و شایسته تر هستند.

بادامچیان اظهار داشت: اگر ما صحیح رای دهیم در تمام اعمال و رفتار فرد انتخاب شده شریک هستیم و در گناه و ثواب نامزد دخیل خواهیم بود. در نظام جمهوری اسلامی انتخاب مردم به احترام خودشان توسط ولی امر تنفیذ می شود. اما اثرات آن با خود مردم است؛ مانند مسئله بنی صدر که امام به خواست مردم او را تنفیذ کرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: نامزدها باید اخلاص عمل داشته باشند و به مسیر خلاف؛ خودکامگی و خودپسندی کشیده نشوند. امروز مدعیان رجایی گونه زیاد هستند اما باید ببینند که آیا واقعا همچون رجایی بوده اند یا ریایی در کار است.

وی ادامه داد: اگر ملت خوب انتخاب کند کشور نجات پیدا می کند و انتخاب بد وضع را بدتر می کند. ما باید برای خدا کار کنیم تا خداوند ما را یاری کند و کسی که خدا یاریش کند همیشه پیروز است.

بادامچیان اظهار داشت: اینکه امام فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند یعنی اگر ما درست و در مسیر حق حرکت کنیم آمریکا نمی تواند کاری کند. رهبری فرمودند که مشکل اقتصادی بابت تحریم ها نیست و مشکل در سیاستهای اقتصادی دولت های امروز؛ سابق و اسبق است.

وی رد پایان خاطر نشان کرد: کسی که بیشتر از همه مسائل اساسی را گفت و در مناظرات کسی را تخریب نکرد و راه حل های فشرده و آسان را گفت مهندس میرسلیم بود. ایشان سابقه کار اجرایی را دارند و اگر ملت بخواهد به وی رای می دهد و اگر نخواست همان می شود که در روز چهلم مرحوم عسگر اولادی گفتم که وضع بدتر خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.