میثاقیان: بازی مرگ و زندگی بود/ جذابیت انتهای جدول کشنده است

سرمربی تیم سیاه جامگان گفت: بازی امروز بازی مرگ و زندگی بود و در واقع قرار گرفتن در پایین جدول خیلی سخت است.

میثاقیان:داشتم می‌مُردم/ جذابیت انتهای جدول کشنده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛اکبر میثاقیان با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با ماشین سازی و کسب پیروزی گفت: بعد از چند سال به شهر تبریز که خاطرات زیادی از تیم شهرداری این شهر داشتم برگشتم و از صمیم قلب برای فوتبال این شهر آرزوی موفقیت می‌کنم. 

سرمربی سیاه جامگان افزود: بازی امروز بازی مرگ و زندگی بود. در واقع قرار گرفتن در پایین جدول خیلی سخت است. بازی‌ها هر روز سخت‌تر و پراسترس‌تر می‌شوند. امروز هم بازی خوبی انجام دادیم البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. تیم ماشین‌سازی هم خوب کار کرد اما ما چند موقعیت خطرناک داشتیم. در حال حاضر فقط به تیم خودمان کار داریم و امیدواریم در بازی بعدی هم ببریم و در لیگ برتر بمانیم. 

وی بیان کرد:‌ لحظه‌ای داور به سود ماشین‌سازی پنالتی اعلام کرد، من داشتم می‌مردم و دست به دعا بردم و در آن صحنه امام رضا (ع) به ما کمک کرد. کاری به درست یا غلط بودن پنالتی ندارم اما جذابیت ته جدول، بسیار زیاد و کشنده است و این صحنه را تا پایان عمرم در ذهن خواهم داشت.

میثاقیان در مورد اخراج بازیکن در دقایق پایانی گفت: بازیکن ما کارت زرد داشت اما به دلیل اعتراض به داور کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد البته چون بازی را برده بودیم زیاد روی این مسئله از بازیکن و داور سوال نکردم. 

میثاقیان عنوان کرد: امروز حسینی و بادامکی را نداشتیم و خدا را شاکرم که با ۱۴-۱۵ نفری که داریم بسیار باغیرت بازی می‌کنیم. شانس جزئی از کار مربیان است و امروز در دقیقه ۹۲ شانس آوردیم اما در طول بازی هم  موقعیت‌های زیادی داشتیم.

وی در مورد درگیری‌های پایان بازی افزود: من در جریان این مسائل نیستم و داخل زمین بودم و بعد از پایان بازی هم به رختکن تیمم رفتم.

سرمربی سیاه جامگان بیان کرد: من در ۷ بازی که سرمربی این تیم بودم ۱۰ امتیاز گرفتم و اگر از ابتدای فصل در این تیم حضور داشتم، می‌توانستیم در رده‌های پنجم یا ششم قرار بگیریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار