قلعه نویی : کرانچار مربی بزرگی است / با تیمی صحبت نداشته ام

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت : کرانچار مربی بزرگی است و من شاگرد وی هستم.

قلعه نویی : کرانچار مربی بزرگی است / با تیمی صحبت نداشته امبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  ، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در نشست خبری پس از بازی مقابل سپاهان گفت:  به دلیل شکستی که خوردیم  این حرف‌ها را نمی‌زنم، به خاطر ورزشگاه زیبا و فرهنگ خوب مردم اصفهان،جا دارد از  میزبانی سپاهانی ها  تشکر کنم.

وی ادامه داد: با توجه به بضاعتی که داشتیم از بازیکنانم تشکر می کنم . امروز از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم، سپاهانی ها  دو موقعیت ساختند و هر دو را گل کردند. اما ما نتوانستیم از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره شایعه مطرح شده و قرار داد احتمالی وی با سپاهان گفت: با هیچ تیمی صحبت نداشته ام  و هیچ تیمی هم با من صحبت نکرده است این صحبت‌ها را درباره خالد شفیعی هم مطرح کردند و می‌خواستند تمرکز تیم ما را بر هم بزنند.

قلعه‌نویی در مورد عملکرد سپاهانی ها در نیمه دوم بیان کرد: سپاهانی ها چند اوت و کرنر به دست آوردند و از موقعیت هایشان نهایت استفاده را بردند اما ما بد شانس بودیم. زیرا هم شریفی نتوانست 3 گل بزند و هم این که عمل کرد دروازه بان آن ها فوق العاده بود. 

سرمربی تراکتور سازی درباره داوری بازی هم گفت: داور خوب بود و قضاوت خوبی انجام داد. 

امیر قلعه نویی در پایان و درباره کرانچار خاطر نشان کرد : من شاگرد کرانچار هستم او یک مربی بزرگ است و تمام دنیا او را می‌شناسد. برای سپاهان آروزی موفقیت می‌کنم لیاقت آنها با این ورزشگاه و سرمربی خوب بیشتر از این ها است. 

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار