رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا- عشق آباد

ربیعی: خدا را شکر تیم قهرمان شد

ملی‌پوش فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: تمام تلاشم را کردم تا بهترین نتیجه را بگیرم و خدا را شکر که در نهایت تیم ایران قهرمان شد.

ربیعی: خدا را شکر تیم قهرمان شدرامین ربیعی ملی‌پوش دسته 105+ کیلوگرم ایران درخصوص رقابت‌های قهرمانی آسیا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: سطح مسابقات بسیار بالا بود. واقعاً فکر نمی‌کردیم حریفان آنقدر آماده باشند. من و همایون تمام تلاشمان را انجام دادیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم و دل مردم را شاد کنیم. من در حرکت یک ضرب به مدال برنز رسیدم اما در دو ضرب این گونه نشد،  و از این بابت خیلی ناراحت هستم. 

وی  ادامه داد: خدا را شکر که در نهایت تیم ملی قهرمان شد. رقابت‌ها بسیار نزدیک بود و ازبکستان با فاصله امتیازی نزدیکی بعد از ما قرار داشت و هر لحظه احتمال داشت قهرمان شود که این اتفاق نیفتاد.

ربیعی در پاسخ به این سوال که چقدر از عملکرد خودش راضی است؟ بیان کرد: شاید نتوانستم در جریان مسابقه خودم را کنترل کنم و وزنه‌هایی که انداختم، را دست کم گرفتم و با این حال تمام تلاشم را کردم. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از کادرفنی تیم ملی تشکر کنم که به من اعتماد کردند و در این مدت واقعاً به من کمک کردند. من انگیزه‌ام بیشتر شده و مطمئن باشید که با توان بیشتری تمریناتم را آغاز می‌کنم تا بتوانم در مسابقات بعدی حضور داشته باشم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار