قاضی زاده هاشمی در جمع خبرنگاران:

امیدواریم مجموعه تبلیغات منجر به افزایش آگاهی و دانش عمومی مردم ایران نسبت به کاندیداها شود

رئیس کمیسیون نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نسبت به تبلیغات پیشرفت خوبی داشته‌ایم اظهار داشت: مسئولین صدا و سیما در این خصوص همکاری خوبی داشته اند.

امیدواریم مجموعه تبلیغات منجر به افزایش آگاهی و دانش عمومی مردم ایران نسبت به کاندیداها شودبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید احسان قاضی زاده هاشمی لحظاتی پیش از حضور اسحاق جهانگیری در برنامه گفت و گوی ویژه خبری با حضور در جمع خبرنگاران و با اشاره به اینکه قبل از هر جلسه گفت و گوی ویژه خبری جلسه ای را با نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دارد اظهار داشت: از ابتدای این جلسه مواد قانونی مرتبط با تبلیغات در این جلسات بیان می شود.

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخاباتی نامزدها تصریح کرد: امشب که سومین برنامه گفت و گوی ویژه خبری است این جلسه را به اتفاق اعضا و اعضای کمیسیون برگزار می کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که همه نامزدهای انتخابات مفاد ماده 64 قانون انتخابات را در دیدگاه ها و مواضع خود علی الخصوص در برنامه های زنده و ضبط شده رعایت کنند. 

وی با اشاره به اینکه یکی از این مفاد بحث هتک حرمت و پخش مطالب خلاف واقع است اظهار داشت: موضوعاتی که با قانون مغایرت دارد این حق را به سایر نامزدها می دهد که بتوانند پاسخ خود را خارج از برنامه اظهار کنند. 

قاضی زاده هاشمی روند پیش روی امور مربوط به تبلیغات نامزدها را دارای پیشرفت برشمرد و گفت: با این که در روزهای آغازین تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری هستیم تاکنون یک جلسه مناظره برگزار شده و دو جلسه دیگر هم برگزار خواهد شد که امیدواریم مجموعه این تبلیغات بر تمام شبکه های صدا و سیما منجر به افزایش آگاهی و دانش عمومی مردم ایران نسبت به کاندیداها شود. 

وی افزود: در این چند روز از حدود دو هفته پیش که جلسات کمیسیون برای تبلیغات برگزار شد ما جلسات منظمی داشتیم.

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخاباتی نامزدها با بیان اینکه مسئولین صدا و سیما قبل از شروع تبلیغات همکاری خوبی داشتند بیان داشت: نکاتی مد نظر اعضای کمیسیون بود که انجام شد و یک ابلاغیه ای به نامزدهای انتخاباتی داده شد که بخش عمده ای از آن مربوط به تبلیغات در صدا و سیما بود و بخش دیگر مربوط به حوزه اجرایی که در حیطه مسئولیت صدا و سیما است که تعیین می کند صدا و سیما باید در تساوی و عدالت خبری چه مسائلی را رعایت کنند. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.