عباسی:ماموران یگان ویژه رفتار درستی با ما نداشتند/ برای نماینده سازمان لیگ متاسفم

سرپرست تیم سیاه جامگان گفت:متاسفانه پس از پایان بازی با ماشین سازی رفتار مناسبی از سوی ماموران یگان ویژه تبریز صورت نگرفت

عباسی:ماموران یگان ویژه رفتار درستی با ما نداشتند/ برای نماینده سازمان لیگ متاسفمابوالفضل عباسی درگفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد حواشی پس از پایان دیدار تیم های سیاه جامگان و ماشین سازی اظهار داشت: پس از پایان بازی و در زمانی که قصد ورود به داخل زمین مسابقه را داشتیم، ماموران نیروی انتظامی از این امر ممانعت کردند و مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان را هل دادند.
 
وی افزود: با دیدن این صحنه من و پدرم برای کمک به علی عباسی وارد زمین شدیم که متاسفانه ماموران یگان ویژه تبریز رفتار نامناسبی داشتند و ما را کتک زدند.
 
عباسی ادامه داد: در چنین وضعیتی به جای اینکه نماینده سازمان لیگ برای پایان دادن به معرکه وارد زمین شود، در حرکتی غیر اخلاقی فرار کرد. متاسفانه دست مدیرعامل تیممان دچار آسیب دیدگی شده است .
 
سرپرست تیم سیاه جامگان در ادامه درباره کیفیت بازی عنوان کرد: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم اما بیشتر دقایق دیدار، توپ و میدان در اختیار ما بود. با این وجود به دلیل بی دقتی بازیکنان نتوانستیم گل های بیش تری به ماشین سازی بزنیم. از طرفی داور هم نتوانست بازی را به خوبی مدیریت کند و از اعلام 2 پنالتی 100  درصد به سود تیم ما خودداری کرد.
 
وی درباره کیفیت تیم ماشین سازی گفت: اگر شاگردان کاظمی نمایشی را که امروز مقابل ما ارائه کردند، در سایر بازی های لیگ هم انجام می دادند به جای این که در انتهای جدول باشند، در رده های بالا و برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می کردند.
 
عباسی درباره فرهاد کاظمی اذعان کرد:باید بگویم شخصیت فرهاد کاظمی دوست داشتنی است.
 
سرپرست تیم سیاه جامگان درباره پیروزی صبا مقابل نفت تهران گفت:باید بگویم شرایط تیم ما در سال گذشته بسیار بدتر از امسال بود اما توانستیم در لیگ بمانیم. در حال حاضر هم تیم های سایپا،صبا و سیاه جامگان برای سقوط نکردن می جنگند و امیدوارم بتوانیم با پیروزی مقابل پرسپولیس در لیگ ماندگار شویم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار