شهرکرد؛

باشگاه خبرنگاران جوان از برترین‌های اطلاع‌رسانی دهه فجر

در آیین تجلیل از برترین‌های عرصه خبر و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر در چهارمحال و بختیاری، از عوامل باشگاه خبرنگاران جوان استان تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان از برترین‌های خبر و اطلاع رسانی دهه فجر
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در آیین تجلیل از برترین‌های عرصه خبر و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی سال ۱۳۹۵ در چهارمحال و بختیاری، از ۴ نفر از عوامل باشگاه خبرنگاران جوان استان با اهدای لوح سپاس و هدیه از سوی این ستاد، تقدیر به عمل آمد.

در این لوح سپاس آمده است:

برگزاری شایسته و پر نشاط سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه حضور تحسین بر انگیز مردم بصیر و ولایت مدار استان در راهپیمایی سراسری و شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن ماه، برگ زرین و ماندگار دیگری از عظمت و اقتدار ملت آگاه و غیرتمند ایران اسلامی است.
این پیوند مجدد با ولایت و دفاع از حاکمیت ارزش‌های اسلامی که در پرتو الطاف الهی و همکاری و همراهی همه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش مجموعه نیروهای دلسوز و متعهد رقم خورد، به صحنه‌ای به یاد ماندنی از شور و ایثار و مقاومت مردم انقلابی ایران و پاسخی کوبنده به یاوه گویی‌های سران استکبار جهانی مبدل شد.
اکنون با پایان مراسم عزت آفرین فجر ۳۸، ضمن حمد و سپاس از عنایت و لطف بی کران حضرت حق و شکر نعمت برخورداری از ملت هوشیار و همیشه در صحنه ایران اسلامی، مراتب قدردانی و تشکر خود را از همراهی مجدانه جنابعالی در اطلاع رسانی، فضاسازی رسانه‌ای و تلاش در جهت معرفی دستاوردهای بیشمار انقلاب اسلامی به مردم اعلام داشته، توفیق روزافزونتان را در تعالی «کلمة الله» و استمرار خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ و صیانت از دستاوردهای گرانقدر آن از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

گفتنی است: آیین تجلیل از ۹۵ نفر از برترین‌های عرصه خبر و اطلاع رسانی فجر ۳۸ در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.