سفر سفیر ارمنستان به اراک

سفیر جمهوری ارمنستان به منظور ارتقای سطح همکاری‌های استان مرکزی با کشور ارمنستان وارد اراک شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛سفیر ارمنستان صبح امروز وارد اراک شد و ساعت 9و 30 دقیقه صبح در پاویون استانداری مرکزی مورد استقبال رسمی قرار گرفت؛ دستیار ارشد سفیر و دبیر سوم سفارت به همراه مترجم، سفیر کشور ارمنستان در ایران را در سفر دو روزه به استان مرکزی همراهی می‌کنند.
 
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مرکزی گفت : این سفر با درخواست سفیر جمهوری ارمنستان به منظور ارتقای سطح همکاری‌های استان مرکزی با کشور ارمنستان و بررسی حوزه‌هایی از صنعت که می‌تواند در کشور ارمنستان کالاها و خدمات خود را با سرمایه‌گذاری مشترک تولید و صادر کند انجام می شود.

عرب افزود: نشست با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی، نشست با شهردار کلانشهر اراک، نشست مشترک با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی استان مرکزی از برنامه‌های این سفر است.

وی اضافه کرد : سفیر ارمنستان  امروز از بازار تاریخی اراک دیدن می‌کند و پس از آن نیز با جامعه ارامنه دیدار و گفت‌و‌گو خواهد داشت وبرای فردا بازدید از شرکت نبوغ سرمایش، شرکت کمباین‌سازی و شرکت آلومرول، بازدید ازشرکت های تولیدی همچون زرین خوشه و مرغ پروردر نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.