ایلام؛

اجرای طرح علمداران مصادف با روز جانباز دراستان

به مناسبت بزرگداشت میلاد باسعادت حضرت عباس(ع) و روز جانباز در استان،طرح علمداران نیز برگزار خواهدشد.

اجرای طرح علمداران مصادف با روز جانباز دراستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سلیمان رستمیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: در اجرای این طرح ائمه جمعه شهرستان ها با جانبازان هر شهرستان دیدار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته جانباز 36برنامه مختلف در استان اجرا می شود اظهار کرد: سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه توسط جانبازان، تبلیغات محیطی، برگزاری جشن روز جانباز در تمامی شهرستان های استان و بصورت ویژه در مرکز استان، دیدار مسئولان استان با جانبازان، اجرای طرح پایش سلامت جانبازان بالای 70درصد، طرح پیام آوران ایثار، تجلیل از جانبازان شاغل، برگزاری مسابقه ورزشی و غیره را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام ادامه داد: اکنون 11هزار و 425 جانباز در استان ایلام وجود دارد که از این تعداد، هفت هزار و 191 نفر زیر 25درصد، سه هزار و 265 نفر بین 25 تا 30 درصد، 441 نفر بین 40 تا 49 درصد، 377 نفر بین 50 تا 69 درصد و 151نفر نیز بالای 70 درصد جانبازی دارند.

وی به خدمات مسکن ارائه شده به جانبازان استان اشاره کرد و افزود: در طول سال گذشته از مجموع یک هزار و 600فقره وام مسکن که به جامعه ایثارگران استان پرداخت شده 900مورد مربوط به جانبازان بوده است.

رستمیان خاطرنشان کرد:در سال گذشته 200میلیارد ریال برای ارایه خدمات درمانی جانبازان استان هزینه شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.