واکنش فیفا و ای اف سی به دیدار تیم های فوتبال ساحلی ایران- ایتالیا

سایت های رسمی فیفا و ای اف سی دیدار تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان مقابل ایتالیا در مسابقات جام جهانی 2017 باهاما را پرهیجان و پرتلاطم توصیف کردند.

واکنش فیفا و ای اف سی به دیدار تیم های فوتبال ساحلی ایران- ایتالیا
به گزارش خبرنگار دنیای ورزش فوتبال باشگاه خبرنگاران جوان سایت های فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی کوتاه از بازی شب گذشته ایران و ایتالیا  در مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی باهاما این بازی را که به شکست 5-4 تیم ملی کشورمان انجامید، پرهیجان و پرتلاطم توصیف کردند.
 
 در این گزارش آمده است: جمهوری اسلامی ایران روز شنبه اولین شکست خود در جام جهانی فوتبال ساحلی 2017 متحمل شد و در دیداری پرهیجان و پرتلاطم که نتیجه پس و پیش می شد بازی را به ایتالیا واگذار کرد.
 
ایتالیایی ها با گل گابریل گوری بهترین گلزن مسابقات ، پیش افتادند. سپس ایران قهرمان آسیا با سه گل، گل ایتالیا را پاسخ داد ، که اوج آن ضربه تماشایی مسلم مسی گر بود که ایران را 3-1 پیش انداخت.
 
اما در ادامه، گوری گل هشتم خود را در دو بازی به ثمر رساند و به نظر می رسید گل او به تیم ماسیمو آگوستینی روحیه لازم را داد تا درنهایت برنده این مسابقه شود و کاری را  که این کشور هرگز در تاریخ مسابقات خود موفق به انجام آن نشده بود- یعنی برنده شدن پس از دو گل عقب افتادن- انجام دهد.
 
بازی سوم ایران روز فردا (دوشنبه) مقابل نیجریه خواهد بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار