به مناسبت هفته معلم انجام می‌شود؛

اجرای طرح «تمام قد برای معلم برپا» توسط دانش آموزان

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از اجرای دومین دوره طرح تکریم مقام معلم به عنوان «تمام قد برای معلم برپا» خبر داد.

اجرای طرح «تمام قد برای معلم برپا» توسط دانش آموزان
به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری برای تبین برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم با حضور حامد علامتی دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان صبح امروز در محل این اتحادیه برگزار شد.
 
در این نشست علامتی دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه دانش آموزان عضو اتحادیه برنامه‌هایی برای تکریم معلمان با حضور مسئولین مدرسه و هم زمان با اعیاد شعبانیه برگزار می‌کنند، اظهار داشت: جریان سازی و فعال سازی انجمن‌های اسلامی در مدارس کشور یادآوری و بازخوانی حقوق معلم، تکریم و تعظیم مقام معلم در بین دانش آموزان، ارتقای سطح انگیزه، پیش رو بودن دانش آموزان انجمن در مقام معلم، اهتمام نوجوان نسبت به سبک زندگی اسلامی را مورد توجه قرار می‌دهد.
 
وی با تاکید بر اینکه طرح تکریم معلمان در دو بخش متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود، افزود: تلاش داریم که برگزاری مراسم به طور مستقیم و توسط دانش آموزان سراسر کشور در شان معلمان و کادر آموزشی و مربیان انجام شود.
 
دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، تصریح کرد: فضا سازی کلاس‌های درس و راهروهای مدارس برای بیان جملات ادیبان و بزرگان درباره مقام معلم، تزیین میز معلم و تشکیل گروه سرودهای دانش آموزی از جمله برنامه‌های طرح تکریم معلمان محسوب می‌شود.
 
علامتی ادامه داد: طرح سراسری ساخت دفتر خاطرات صورتی، استفاده از مهارت‌های هنری و دستی در تولید هدیه روز معلم توسط دانش آموزان دختر از دیگر برنامه‌های طرح تکریم مقام معلم است.
 
وی گفت: هفته معلم فرصتی استثنایی برای آشنایی با شخصیت و آثار استاد فرزانه شهید مطهری است، لذا برنامه ریزی و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و مطالعاتی با این موضوع در دستور کار انجمن‌های اسلامی دانش آموزان قرار گرفته که از جمله آن می‌توان به معرفی شخصیت و آثار شهید مطهری در قالب جلسات سخنرانی و تولید محصولات فرهنگی از قبیل نشریه، برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب آثار شهید مطهری اشاره کرد.
 
دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با اشاره به بحث‌های ویژه برای گرامیداشت مقام معلم بیان کرد: یکی از رویکردهای برنامه در نظر گرفته شده برای امسال گرامیداشت جایگاه معلمان شهید خواهد بود که به این منظور تقدیر از معلمان و هیئت انصار المهدی مورد تاکید است.
 
علامتی ادامه داد: در این  راستا دعوت از خانواده شهدای معلم، شناسایی معلمان شهید توسط دانش آموزان و اولویت شهدای معلم همان مدرسه و معلمان شهید شهر یا استان و جمع آوری زندگی نامه خاطرات و سایر مستندات مربوط به این گروه از معلمان انجام می‌شود.
 
وی یادآور شد: دانش آموزان در قالب محصولات مختلف از قبیل کلید نشریه تهیه تابلوی از عکس معلم و نسب آن در مدرسه به گرامیداشت این گروه از معلمان می‌پردازند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۵:۴۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
باسلام
اگه حق و حقوق معلم رو به درستی بدهند از صدتا برپا بهتره!
الان هفت ماه بیشتره حتی یک ریال از اضافه کاری معلما پرداخت نشده و هر روز وعده و وعید که خبری خوش تو راهه و سال تا دوهفته دیگه تموم میشه!!آقایان کسی به فکر نیست؟!!!آقایان؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار