اردبیل؛

سوختگیری 1000 فروند هواپیما در فرودگاه‌ اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت: ۱۰۰۰ فروند توسط واحد سوختگیری هواپیمایی در فرودگاه‌ اردبیل سوختگیری کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حجت مدنی در بازدید از واحد سوختگیری هواپیمایی اردبیل اظهار کرد: سال گذشته یک هزار فروند هواپیما در فرودگاه‌ اردبیل توسط واحد سوختگیری هواپیمایی سوختگیری کردند که تلاش و اهتمام کارکنان در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی با اشاره به این‌که سال گذشته چهار میلیون و 430 هزار لیتر ATK در فرودگاه‌های خراسان جنوبی تحویل شده است، افزود: این میزان نسبت به سالهای گذشته افزایش یافته و تمام تلاش ما مبنی بر این است که بتوانیم خدمات‌رسانی مطلوبی به مردم داشته باشیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت: 139 نفت‌کش حامل سوخت پس از اتمام سوختگیری مورد آزمایش کیفی و کمی قرار داده می‌شوند تا در این زمینه هیچ مشکلی وجود نداشته باشد که امیدواریم تمامی اقدامات انجام یافته در این زمینه موثر و مفید واقع شود و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود.

مدنی بیان کرد: در سطح استان اردبیل 57 باب جایگاه سوخت بنزین و نفتگاز وجود دارد و سال گذشته به مقدار 192میلیون و 600 هزار مترمکعب سی.‌ان.جی در استان اردبیل توزیع‌شده است.

وی تصریح کرد: 305 میلیون لیتر بنزین،60 میلیون لیتر نفت سفید،435 میلیون لیتر نفت گاز، هفت میلیون و 650 هزار لیتر نفت کوره و20میلیون کیلوگرم گاز مایع نیز در استان توزیع‌شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.