همدان؛

کشف و پلمپ یک واحد تولید دوغ بدون مجوز بهداشتی

مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه یک واحد تولید دوغ بدون مجوز بهداشتی با تخلفات متعدد را کشف و با دستور قضایی پلمپ کرد.

کشف و پلمپ یک واحد تولید دوغ بدون مجوز بهداشتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ این واحد تولیدی که در زیر زمینی در طبقه همکف یک واحد مسکونی فعالیت داشت در بازرسی های کارشناسان نظارتی مواد غذایی تخلفاتی شامل تولید بدون مجوز بهداشتی، تولید در مکان غیر بهداشتی و غیر مجاز، تولید با مارک و مشخصات جعلی با نام دوغ سنتی گلپایگان(مزرعه سابق)، استفاده از عناوین والقاب گمراه کننده، تولید تقلبی به شیوه انبوه و تجاری، استفاده از برند تقلبی با نام آل ایچ، شیرینگ 6تایی و پرکردن بطری با شیوه دستی با ریسک بالای آلودگی کشف شد.

همچنین 80 بشکه ماست 20 کیلویی، مقدار زیادی برچسب های جعلی نمک صنعتی و بسته های 20گرمی سبزیجات معطر و حدود هزاران بطری خالی ، 1500 بسته دوغ1.5 لیتری و چهل بطری 4 لیتری آماده عرضه، از این واحد توقیف شد.

تمام محصولات تولید شده و مواد اولیه این واحد تولیدی با دستور دادستانی پلمپ و توقیف و با حضور نیروی انتظامی بلا فاصله متخلف برای تشکیل پرونده قضایی به دادگاه  معرفی شد.
 
انتهای پیام/ د 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.