کرمانشاه؛

کاندیداها درختان را قطع نکنید

دوران اینکه برای چاپ پوستر تبلیغاتی کاندیداها درختان را قطع کنیم به سر رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عضو هیات رئیسه تشکل زیست محیطی "پیام آوران اردیبهشت کرمانشاه" با بیان اینکه 40 میلیون ایرانی اکنون از شبکه‌های مجازی مانند "تلگرام" استفاده می‌کنند، گفت: دوران اینکه برای چاپ پوستر تبلیغاتی کاندیداها درختان را قطع کنیم به سر رسیده است.

زهرا سادات میرمعینی با اشاره به نزدیک شدن ایام تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، اظهار کرد: هر دوره شاهدیم کاندیداها برای معرفی خود به مردم از پوستر و بنر استفاده می‌کنند و تمام سطح شهر با پوستر و بنر پوشانده می‌شود.

وی با بیان اینکه برای چاپ این پوسترهای کاغذی تعداد زیادی درخت قطع می‌شود تا کاغذ به دست بیاید، افزود: این درختان در شرایطی قطع می‌شوند که ما با مشکلاتی مانند پدیده گرد و غبار، آلودگی هوا و ... مواجهیم و به پوشش گیاهی نیاز داریم.

این فعال محیط زیست افزود: از سوی دیگر در این ایام چاپ بنرهای بزرگ پلاستیکی را داریم که این بنرها مدت زیادی در طبیعت می‌مانند و از بین نمی‌روند و حتی قابل بازیافت هم نیستند.

میرمعینی معتقد است، در دنیای امروز استفاده از مدیا و تبلیغات در فضای رسانه، رادیو، تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی جای خود را باز کرده و کاندیداها نیز باید به این سمت حرکت کنند.

وی با اشاره به استفاده نزدیک به 40 میلیون ایرانی از تلگرام، خاطرنشان کرد: اکنون تقریبا در اکثر خانه ها تلگرام وجود دارد که اطلاع رسانی از طریق آن هم هزینه کمتری دارد و هم اثرگذاری بیشتری.

عضو هیات رئیسه تشکل پیام آوران اردیبهشت کرمانشاه تاکید کرد: ممکن است برخی از مردم در این ایام بیرون نروند و پوسترها را نبینند، اما می‌توانند در فضاهای مجازی در چند ثانیه کاندیداها را بشناسند.

میرمعینی گفت: پیگیریم که بتوانیم با کاندیداها صحبت کنیم و از آنها تعهد بگیریم که استفاده کمتری از کاغذ و پوستر داشته باشند و در درجه اول حامی محیط زیست باشند و سپس نماینده مردم شوند.

انتهای پیام/پ

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار