اردبیل؛

شورای اجتماعی در استان های کشور تشکیل می شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور از تشکیل شورای اجتماعی در استان های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام مهدی خاموشی از تشکیل شورای اجتماعی در کشور خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی های انجام شده ابلاغیه این شورا به استانها نیز ارائه می‌شود تا بتوانیم تاثیرگذاری بیشتری در برنامه‌های اجتماعی داشته باشیم.

وی اظهار کرد: تاثیرگذاری شورای اجتماعی در کشور بسیار بالاست چرا که مصوبات این جلسه با امضای رئیس جمهور ارائه می‌شود و می‌تواندنقش بسیار اساسی در گسترش برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی داشته باشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور معضل طلاق در جامعه را نگران‌کننده دانست و بیان کرد: انتظار می‌رود در این زمینه تمامی دستگاههای فرهنگی بتوانند برای کاهش معضل طلاق برنامه‌ریزی اساسی انجام دهند که مشارکت خانواده‌هانیز در این برنامه‌ها یک امر ضروری و اساسی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام خاموشی یکی از اولویتهای اساسی سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌ریزی برای کاهش آسیبهای اجتماعی در کشور بوده که در این زمینه برنامه‌ریزی مدونی انجام شده تا بتوانیم با راهکارهای اساسی معضلات اجتماعی از جمله حاشیه‌نشینی، طلاق و اعتیاد را در جامعه کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون در کشور شاهد آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد و حاشیه‌نشینی هستیم، افزود: نیاز است مسئولان فرهنگی کشور به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند چرا که این معضلات خطری بسیار بزرگ برای کشور به شمار می‌رود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: پدیده حاشیه‌نشینی از معضلات اساسی است که در حال حاضر بسیار از استانهای کشور با آنروبه‌رو شده‌اند و باید متناسب با شرایط هر منطقه برای رفع این معضل اقدامات اساسی انجام شود.

حجت الاسلام خاموشی بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی باید به صورت مداوم در جامعه برگزار شود که باید در این برنامه‌ها با استفاده از نیروهای تخصصی و کاردان شاهد نتایج مثبت باشیم که انتظار می‌رود دستگاه های فرهنگی برای این امر پیشگام باشند.

وی تصریح کرد: باید آسیبهای اجتماعی در استان اردبیل نیز مورد بررسی و نظرسنجی قرار گیرد تا بتوانیم بعد از نظرسنجی راهکارهای اساسی را برای کاهش آسیبهای اجتماعی ارائه کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار