اردبیل؛

ممنوعیت عرضه مکمل های دارویی در باشگاه ها

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: باشگاه ها به هیچ عنوان مجاز به تبلیغ، عرضه، فروش و تجویز مکمل های دارویی ورزشی اعم از مجاز و غیرمجاز نیستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،محمدرضا برادران افزود: بسیاری از این مکمل‌های ورزشی استاندارد نیست و مورد تائید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزارت ورزش و جوانان نبوده و خطرات زیادی برای افراد در دراز مدت و کوتاه مدت دارد.

وی اظهار کرد: مکمل‌های ورزشی کشف شده از باشگاه‌های ورزشی استان برای بررسی به مراجع مربوطه تحویل می‌گردد و با فروشندگان و عرضه کنندگان آن برخورد قانونی خواهد شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به بازرسی های انجام شده از باشگاه های ورزشی در سالجاری بیان کرد: امسال تاکنون 350 مورد بازرسی از اماکن ورزشی استان توسط بازرسان اداره کل ورزش و جوانان انجام شده و 33 مورد به باشگاه ها در زمینه تمدید پروانه فعالیت، بیمه ورزشی، نظافت و بهداشت، ایمنی، روشنایی و تهویه باشگاه ها اخطار‌ داه شده است.

برادران بیان کرد: بعضی از باشگاه ها در طول 72 ساعت اقدام به رفع نواقص نمودند و آنهایی که در این مدت اقدامی انجام ندادند برای پلمپ به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.
بگفته وی در استان اردبیل 210 باشگاه ورزشی وجود دارد و بیش از 10 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در انها به فعالیت های ورزشی مشغول هستند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.