پورمختار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نامزدهای پوششی در حد و اندازه ریاست جمهوری نیستند

یک عضو فراکسیون ولایت مجلس معتقد است ؛ نامزدهایی که به صورت پوششی و بدون تشکیل ستاد در انتخابات حاضر می شوند از همان ابتدا فریب و فریبکاری را آغاز می کنند.

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به موضوع عدم تشکیل ستاد از سوی برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و پوششی عمل کردن آنها واکنش نشان داد.
 
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس افزود: برخی از نامزدهایی که به صورت پوششی در انتخابات حاضر می شوند به دنبال این هستند تا از نامزدی حمایت کنند که فاقد رای آوری لازم است لذا این افراد می کوشند تا از این طریق در دفاع از نامزد حمایتی خود در انتخابات نقش آفرینی کنند.
 
پورمختار تاکید کرد: بنده معتقدم کسانی که در انتخابات به صورت پوششی عمل می کنند به نوعی نشان می دهند که خود فاقد صلاحیت های لازم در انتخابات بوده و عددی نیستند؛ تا اینکه بخواهند در انتخابات از فرد دیگری حمایت کنند بنابراین مردم باید به این نوع رفتارها دقت نظر داشته باشند، چراکه این افراد خودشان را در به هیچ وجه در حد ریاست جمهوری نمی بینند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه نامزدهایی که در فرمت پوششی وارد انتخابات می شوند نباید توقع داشته باشند که مردم به حرفهای آنها اعتماد کنند، تصریح کرد: معتقدم کسانی که به صورت پوششی و بدون تشکیل ستاد در انتخابات حاضر می شوند از همان ابتدا فریب و فریبکاری را آغاز می کنند.
 
این نماینده مجلس ادامه داد: همچنین باید گفت افرادی که به صورت پوششی در انتخابات حاضر می شوند به نوعی جای یک نامزد با صلاحیت را در انتخابات می گیرد و از این جهت بنده این مسئله را نوعی خیانت به نامردهای صاحب صلاحیت می دانم لذا این افراد باید پاسخگوی افکار عمومی باشند وگرنه اگر نامزدی بنا به مصالحی بخواهد در انتخابات ائتلاف کند، این امر به نوعی درهمه دنیا مرسوم بوده و فاقد ایراد است .
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار