ساری،

دستگیری دو سارق حرفه ای خودرو در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری دو سارق حرفه ای خودرو و کشف یک دستگاه خودروی مسروقه اوراق شده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ابراهیم شجاعی گفت: ماموران انتظامی شهرستان بهشهر در پی تحقیقات پلیسی مبنی بر فعالیت حرفه ای دو سارق خودرو در سطح حوزه استحفاظی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند.

وی افزود: ماموران با تلاش بی وقفه خود مخفیگاه متهمان به سرقت خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دو سارق حرفه ای خودرو را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بهشهر با اشاره به کشف قطعاتی از یک دستگاه خودروی مسروقه که برای فروش توسط سارقان از پیکر اصلی خودرو جدا شده بود خبر داد و گفت: این سارقان حرفه ای با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ شجاعی افزود: عدم استفاده از قفل های مطمئن ما نند قفل های فرمان، پدال و حتی قفلهای الکترونیکی و کنار رها کردن خودرو برای مدتهای طولانی در خیابان ها بویژه هنگام شب از دلایل اصلی سوء استفاده سارقان حرفه ای و افراد فرصت طلب است.

شجاعی از شهروندان خواست با استفاده از قفل های مطمئن و پارک خودرو در پارکینگ های عمومی و یا اختصاصی از سرقت خودروی خود و یا تجهیزات داخل آن پیشگیری کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.