کرمان؛

افتتاحیه سانس دوچرخه سواری دانشجویی در دانشگاه آزاد

در راستای افزایش روحیه سلامت اجتماعی دانشجویان، مراسم نمادین و افتتاحیه دوچرخه سواری امروز در بوستان پردیس مفاخر دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بابک آل طه، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در حاشیه ی این مراسم که با حضور، مسئولان، دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد، یکی از سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی را ترویج ورزش های همگانی دانست و گفت: از این پس، در کنار ورزش های قهرمانی به توسعه ورزش های همگانی توجه بیشتری خواهیم داشت.

وی با اعلام اینکه متناسب با استقبال دانشجویان و همکاران قطعاً این ورزش را در واحد کرمان توسعه می دهیم، ابراز امیدواری کرد: زمینه فرهنگ سازی استفاده بیشتر از دوچرخه را در بین همه دانشگاهیان فراهم سازیم.

مدیر کل امور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان نیز گفت: در راستای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و توجه به سلامت و داشتن هوای پاک، تعدادی دوچرخه خریداری شده که در اختیار دانشجویان و همکاران قرار می گیرد.
عباس حسنخانی، ورزش دوچرخه سواری را یکی از ورزش های مفرح دنیا عنوان کرد و افزود: در راستای افزایش روحیه سلامت اجتماعی دانشجویان به آن توجه بیشتری می کنیم.
وی با بیان اینکه دوچرخه سواری ورزشی کاملاً همگانیست، خاطرنشان کرد: یکی از راه های تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده روزانه و مکرر از این وسیله در امور شخصی است.
مدیرکل فرهنگی و دانشجویی واحد کرمان هم گفت: از این ایده در حال رشد حمایت ویژه می کنیم و زمینه توسعه این ایده ها را تا تحقق کامل سیاست های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی پیگیری خواهیم کرد.
مجتبی عرب نژاد افزود: در آینده نزدیک با همکاری مسئولان واحد کرمان تعدادی دوچرخه برای استفاده در خوابگاه دانشجویی تهیه و در اختیار دانشجویان ساکن در خوابگاه قرار خواهیم داد.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار