میشل اوباما: هرگز تلاشی برای ورود به سیاست انجام نخواهم داد

بانوی اول سابق آمریکا در یک گردهمایی اعلام کرد تمایلی برای ریاست جمهوری ندارد و تلاشی برای ورود به سیاست انجام نخواهد داد.

میشل اوباما: هرگز تلاشی برای ورود به سیاست انجام نخواهم داد
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان؛ "میشل اوباما"، بانوی اول سابق آمریکا در نخستین سخنرانی خود پس از ترک کاخ سفید اعلام کرد تمایلی برای ریاست جمهوری و تصدی کاخ سفید ندارد.

او با حضور در گردهمایی موسسه آمریکایی معماری در اورلاندو گفت: هرگز تلاشی برای ورود به سیاست انجام نخواهم داد. زندگی در کاخ سفید برای خانواده ام بسیار سخت بود و من قصد ندارم بار دیگر از فرزندانم بخواهم آن را تجربه کنند.

بانوی اول سابق آمریکا اظهار داشت: خیلی خوشحالم که کاخ سفید را ترک کردیم. آنجا خیلی خوب بود، ولی خیلی بهتر است که سنگینی جهان را روی شانه‌های خود حمل نمی‌کنی. دوستان من شگفت زده می‌شوند وقتی خودم در خانه را به روی آن‌ها باز می‌کنم. ساشا و مالیا نیز می‌توانند به راحتی پنجره اتاقشان را باز کنند؛ اقدامی که در کاخ سفید از آن محروم بودند.

میشل اوباما توضیح داد اقدام دخترانش برای باز کردن پنجره‌های رو به خیابان کاخ سفید، چه هیاهویی ایجاد کرد.

همسر رئیس جمهور سابق آمریکا ادامه داد: "بو و سانی" سگ‌های ما هستند. تا زمانی که در کاخ سفید بودیم آن‌ها صدای زنگ در را نشنیده بودند.

وی در این گردهمایی که هیچ دوربینی حق ورود به آن را نداشت، خطاب به حضار گفت: می‌توان به عنوان یک شهروند عادی و بدون آنکه در کانون توجه سیاسی قرار گرفت، در راستای کمک به رشد کشور قدم برداشت. جوهر سیاست به گونه‌ای است که با قرار گرفتن در آن شرایط، مردم فکر می‌کنند " یک شیطان هستی".

باراک اوباما و همسرش قرار است تا پایان فارغ التحصیلی دخترشان ساشا در سال ۲۰۱۹ در واشنگتن اقامت کنند. آن‌ها در حال حاضر مشغول نگارش کتاب خاطرات خود هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار