حضور سرمایه گذار چینی در همدان+ تصاویر

معاون برنامه ریزی و توسعه استاندار همدان از سرمایه گذاری یک شرکت چینی در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  قیاسی معاون برنامه ریزی و توسعه استاندار همدان گفت:مذاکرات اولیه با این شرکت انجام شد که امیدواریم به زودی شاهد سرمایه گذاری‌ها در بخش زیرساخت‌ها و راههای استان باشیم. 

وی با بیان اینکه در این جلسه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان به این سرمایه گذار معرفی شد افزود: شرایط اقلیمی مناسب، توانمندی‌های کشاورزی، منابع طبیعی فراوان و وجود آثار گردشگری و تاریخی کم نظیر از ویژگی‌های مناسب سرمایه گذاری در استان است. 

حضور سرمایه گذار چینی در همدان+ تصاویر

معاون برنامه ریزی و توسعه استاندار همدان با بیان اینکه این شرکت یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های سرمایه گذار دنیا است، ادامه داد: شرکت اقیانوس آرام نود و یکمین شرکت ازر از ۵۰۰ شرکت مطرح و بزرگ دنیاست که درزمینه احداث راه‌ها و تونل‌ها و زیرساخت‌ها فعالیت می‌کند. 

آقای قیاسی به بازدید این سرمایه گذاران از چندین طرح استانی اشاره کرد و گفت:: طرح آزاد راه همدان کرمانشاه به طول ۱۸۰ کیلومتر و راه گردشگری علیصدر به طول ۷۰ کیلومتر از طرح هایی بود که مورد توجه اولیه آنان قرار گرفت. 

حضور سرمایه گذار چینی در همدان+ تصاویر

وی همچنین از احداث شهر جدید هورا در ۱۵ کیلومتری همدان خبر داد و گفت: ایجاد گلخانه، استخراج منیزیم از دولومیت نهاوند، توسعه خط راه آهن همدان ملایر، ایجاد مجتمع‌های تفریحی و توریستی، ساخت نمایشگاه‌های دائمی سفال و منبت و منطقه آزاد جهان آباد و ثامن از دیگر ظرفیت‌های سرمایه گذاری بود که به این سرمایه گذاران معرفی و پیشنهاد شد. 

معاون مدیرعامل این شرکت چینی به سابقه دیرینه همکاری‌های کشور ایران و چین اشاره کرد گفت: یکی از اولویت‌های شرکت اقیانوس آرام همکاری و فعالیت در کشورهای جاده ابریشم است. 

آقای سونگ با بیان اینکه مطالعات لازم برای سرمایه گذاری در همدان از پیش انجام داده ایم گفت: ما آمادگی لازم را برای ایجاد دفتر نمایندگی این شرکت و سرمایه گذاری در زمینه‌های مختلف در همدان داریم. 

وی ازبازدید طرح‌های مختلفی در استان خبر داد و تصریح کرد: طرح همدان کرمانشاه و جاده غار علیصدر از طرح هایی است که تمایل به سرمایه گذاری در آن داریم.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.