آغاز عملیات اجرایی آزادراه نطنز ـ انار

شروع عملیات اجرایی آزادراه نطنز ـ انار با هزینه بالغ بر هزار و 200 میلیارد تومان

عملیات اجرایی آزادراه نطنز ـ انار با هزینه بالغ بر هزار و 200 میلیارد تومان شروع شد.

محمدرضا نقصان محمدی مديركل راه و شهرسازی استان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ از آغاز عمليات اجرايی آزادراه نظنز ـ انار خبر داد و گفت: اين پروژه از مهم‌ترين طرح‌های راهسازی استان يزد است.

نقصان محمدی عملیاتی شدن آزادراه نطنز- انار را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های راه و شهرسازی در استان یزد دانستافزود: آزادراه 483 کیلومتری نطنز - انار یکی از پروژه‌های مهم راه سازی در سطح ملی است و دارای چهار قطعه است که سه قطعه آن در استان یزد واقع شده است.

وی عنوان کرد: در اواخر اسفندماه سال گذشته اجرای دو قطعه از این آزادراه شامل محورهای اردکان - مهریز و مهریز - انار به تصویب هیأت وزیران رسید و عملیاتی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد، هزینه اجرای این آزادراه را بالغ بر هزار و 200 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بیشتر سرمایه‌گذاری اجرای این پروژه توسط بخش خصوصی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا از حداکثر ظرفیت‌های استانی در ساخت آزادراه نطنز - انار استفاده شود.

نقصان محمدی، هزینه اجرای قطعه نایین - اردکان این آزادراه را بالغ بر 800 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این پروژه باید در مدت دو سال و نیم مطالعه و اجرایی شود و 16.5 سال نیز طول مدت بهره‌برداری این پروژه تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: این آزادراه در توسعه و عمران شهرهای استان بسیار مؤثر است زیرا تراکم جمعیتی استان در محور اردکان - مهریز واقع شده که با ایجاد آزادراه، زندگی ساکنان این مناطق متحول خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با تشریح اینکه اسامی سرمایه‌گذاران پروژه آزاد راه نطنز - انار در مصوبه هیأت وزیران آمده است، بیان داشت: به زودی عقد قرارداد این پروژه انجام می شود و آزادراه به مرحله اجرایی می‌رسد.

نقصان محمدی عنوان کرد: سرمایه‌گذاران این پروژه هم از یزدی‌ها و هم از سرمایه‌گذاران غیربومی انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.