شیراز؛

تجلیل از مدال‌آوران قهرمان هیئت ورزش‌های همگانی فارس

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فارس از تجلیل 115 مدال آور قهرمان این هیئت در رقابت‌های ملی، آسیایی و جهانی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیروس پاک‌فطرت رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فارس گفت: مراسم تجلیل از قهرمانان هیئت ورزش‌های همگانی فارس در سال 95 همانند سال گذشته در هفته آینده برگزار و قهرمانان ورزشی آقا و خانم فعال در هیئت ورزش‌های همگانی تجلیل می‌شوند.

پاک‌فطرت افزود: هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس از رتبه 18 در سال 91 به رتبه برتر کشور ارتقاء یافته است.

وی ادامه داد: این هیئت ورزشی در حال حاضر به همراه تهران و مشهد جزء سه استان برتر کشور در ورزش‌های همگانی به شمار می‌رود.
 
پاک‌فطرت با بیان اینکه ورزش‌های همگانی از جمله پیاده‌روی، کم‌هزینه‌ترین و در عین‌حال موثرترین نوع ورزش‌ها است، بیان کرد: با توسعه فرهنگ ورزش در خانواده‌های ایرانی، زمینه ارتقاء سلامت را فراهم خواهیم کرد.
 
وی با بیان اینکه در سال 95 بالغ بر 534 برنامه ورزشی همگانی در سطح فارس اجرا شد، گفت: برگزاری 60 جشنواره ورزش همگانی و نشاط آور، اجرایی شدن 75 کنگره، سمینار، مجمع عمومی و همایش و برپایی 87 دوره آموزشی، بخشی از اقدامات اجرا شده در سال 95 بوده است.
 
پاک فطرت اظهار داشت: اجرای 20 طرح از سند تحول، تعالی و آینده‌نگری  ورزش‌های همگانی در سال گذشته نقطه عطفی در کارنامه 30 ساله این هیئت در استان فارس بوده و این جای بسی افتخار دارد.
 
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فارس تصریح کرد: این هیئت با 30 کمیته و 60 رشته ورزشی، بزرگترین و در عین‌حال به دلیل تاثیرگذاری بر سلامت عامه مردم، مهمترین تشکل ورزشی محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.