جام ریاست فدراسیون جهانی – یونان؛

مرداني به مدال برنز رسيد/ پایان کار ایران با ۵ مدال رنگارنگ

سجاد مرداني تكواندوكار سنگين وزن كشورمان با دو پيروزي و يك باخت به مدال برنز جام رياست فدراسيون جهاني رسيد.

 به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوانو به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی (G2) با حضور 2163 تكواندوكار از 54 کشور در دو بخش پومسه و كيوروگي و سه رده‌سني نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان از روز پنچنشبه در سالن «آنوليوسيو المپيك» شهر آتن در حال برگزاري است كه نمايندگان كشورمان تنها در رده‌سني بزرگسالان و در گروه مردان در اين رقابت‌ها به مصاف رقيبانشان رفتند.
 
سجاد مرداني تكواندوكار وزن 87+ كيلوگرم كشورمان به عنوان نماينده ايران در روز پاياني اين رقابت‌ها، پس از يك‌دور استراحت در نخستين گام رو در روي «تيمو هينو» از فنلاند قرار گرفت و 12 بر 6 پيروز شد، سپس «يوري كريچنكو» نماينده كشور روسيه را در راند طلايي شكست داد.
 
سجاد در مرحله نيمه‌نهايي و در مبارزاتي نزديك (12 - 10) با شكست برابر «راديك عيسي اف»آذربایجانی، قهرمان المپيك ريو 2016، به مدال برنز اين رقابت‌ها بسنده كرد.
 
هدایت این تیم برعهده «مهدي بي باك» به عنوان سرمربی و «عليرضا نصرآزاداني» و «هادي افشار» به عنوان مربي است.
 
گفتنی است؛ مسابقات جام رياست فدراسيون جهاني (G2) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار