فیلم سینمایی «ناکوک» در صف پروانه نمایش

امیر پورکیان به آخرین وضعیت اکران فیلمش و تمایلش به اکران راحت و بی‌دغدغه اشاره کرد.

امیر پورکیان تهیه‌کننده و کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «ناکوک» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این اثر در صف پروانه نمایش قرار دارد و پس از دریافت آن تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه فصلی از سال مناسب اکران فیلم سینمایی «ناکوک» است، عنوان کرد: به شخصه نظرم این است که در ابتدا نمایشی ویژه برای اهالی رسانه داشته باشم تا راجع به آن‌ها نظراتشان را که واقعیت هم است، بنویسند و پس از آن تحلیل و بررسی‌های خود را انجام بدهیم.

وی اضافه کرد: بهترین حالت اکران این نمونه فیلم‌ها، در بخش هنر و تجربه است. اما اگر قرار باشد اکران عمومی شود باید دید، پخش‌کننده‌ها چه تصمیمی می‌گیرند چون کاملا با فضای اکران به خوبی آشنا هستند.

پورکیان ادامه داد: چرا باید شرایطی را ایجاد و قواعدی را پیاده کنیم که فیلمی فقط باید در فصل خاصی اکران شود؟! در صورتی که باید بستری فراهم شود تا هر فیلمی در هر زمانی از سال اکران و مخاطبان خود را جذب کند.

این کارگردان بیان کرد: در کل و با این شرایط فکر می‌کنم فصل پاییز زمان مناسبی برای اکران فیلم «ناکوک» باشد.

پورکیان خاطرنشان کرد: در کل تمایل دارم ابتدا پروانه نمایش فیلم «ناکوک» صادر شود سپس با خیال راحت در ایران، جشنواره‌ها و کشورهای خارجی اکران شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار