پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بمناسبت هفته معلم

مدیر کل اموزش و پرورش استان با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم، از تلاشهای کلیه فرهنگیان استان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛متن پیام «فریدون سیدمصطفوی» بدین شرح است:

بسمه تعالی

" یَرْفَعِ اللّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ الَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجات وَ اللّهُ بِما تَعْمَلُونَ خَبِیرٌ "



معلمی ذوق و هنر توانمندی است و از آن در قرآن به عنوان جلوه‌ای از قدرت لایزال الهی و ویژه ذات مقدس خداوند تبارک و تعالی تعبیر شده و خداوند خود را «معلم» می‌خواند و معلم بودن خود را بعد از آفرینش، پیچیده‌ترین شاهکار خلقت، یعنی انسان آورده است. چنین تعبیری می‌فهماند که عالی‌ترین نوع کرامت پروردگار در تکریم و تربیت انسان‌ها و اعتلای رشد انسان در صراط مستقیم، تجلی یافتنی است.

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام و منزلت معلم در واقع ادای دین به حاملان مشعل دانایی و احترام به کرامت انسانی است؛ لذا ضمن تبریک فرارسیدن این روز مقدس، از صمیم قلب از تلاش صادقانه و خالصانه‌ی شما فرهنگیان محترم در راستای رسالت آموزش و پرورش که تعلیم و تربیت این نسل سرافراز است، تقدیر و تجلیل می‌نمایم و صمیمانه‌ترین سپاس‌های خود را به شما معلمان شریفی که شمع وجود گرانقدر خویش را در طبق اخلاص نهاده و نهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره‌ی جان آبیاری می‌نمایید نثارتان می‌کنم.

آرزومندم؛ ذات اقدس احدیت، شما خوبان را که در مسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان ساز اسلام، از جان مایه می‌گذارید در سایه الطاف خاصه‌ی خویش قرار دهد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.