فعال سیاسی:

به لحاظ امنیتی در داخل قوی هستیم

مشاور ارشد مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و فعال سیاسی گفت: به لحاظ امنیتی در داخل قوی هستیم و از همه مهم تر فراهم کردن فضای گفت و گو است.

به لحاظ امنیتی در داخل قوی هستیم
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامعلی رجایی دوشنبه شب در ستاد انتخاباتی جوانان دکتر روحانی در بوشهر با بیان اینکه ایران در این عرصه در برابر 6 قدرت برتر جهان به مذاکره نشست و توانست به یک توافق نامه شایسته ای دست پیدا کند، اظهار داشت: در داخل دلواپسانی که جز به منافع خود نمی اندیشند همواره سعی در ناموفق جلوه دادن آن دارند.
 
وی افزود: می دانیم که دولت وارث چه ویرانه ای شده بود ولی با این وجود آنها برای گفتن اینکه چه ویرانه ای تحویل گرفته اند محدودیت داشتند.

رجایی با بیان اینکه در خارج به هواپیمای ایرانی یک قطره سوخت داده نشد و سفرای ایران پول های خود را با چمدان جا به جا می کردند و آنهایی که تحریم را کاغذ پاره می دانستند رویکردشان آوردن افراد ناکارآمد برای تصدی امور بود، گفت: در دولت سابق، ونزوئلا با ایران ارتباط تنگاتنگ برقرار کرده بود که همه از وضعیت آنها مطلع هستیم.

وی بیان داشت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز در زمانی که در قید حیات بود بیان داشت دولت روحانی باید بیاید تا بتواند اهداف خود را در کشور و بویژه در حوزه جوانان پیاده کند.

رجایی ادامه داد: امروزه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید رابطه ایران با بسیاری از کشورهای مختلف بهبود یافته و هیات های مختلفی برای بستن پیمان به ایران سفر می کنند که این امر در آینده نزدیک نتیجه آن مشخص می شود.

وی با تاکید بر اینکه در تولید و صادرات نفت، زنان کارآفرین، کاهش تورم نیز دولت کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشت، گفت: در ارتباط با حقوق های نجومی نیز دولت در یک جریان ناخواسته قرار گرفت ولی با این وجود دکتر روحانی به خوبی آن را مدیریت کرد.
 
رجایی ادامه داد: به لحاظ امنیتی در داخل قوی هستیم و از همه مهم تر فراهم کردن فضای گفت و گو است.

وی با تاکید بر اینکه در مقطع کنونی دولت و رهبری هر دو موافق کرسی های آزاد اندیشی هستند و چنانچه صدا و سیما نیز خوب فعالیت داشت مردم به رسانه های خارجی اقبالی نشان نمی دادند، گفت: صدا و سیما باید به گونه ای عمل کند که عملکرد آن فارغ از دسته و جناح و همچنین نماینده ای شایسته برای اقشار مختلف مردم باشد.

رجایی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در ادامه کارهای دشواری را در پیش دارد، افزود: امسال در فروردین بیش از 80 هزار توریست به کشور سفر کردند که این امر برای شکوفایی اقتصادی باید توسعه یابد.

وی در خصوص مسکن مهر، ادامه داد: این از ضعف های بزرگ دولت سابق بود که صنعت ساختمان سازی را با رکورد مواجه کرد و هم اکنون 17 تا 20 هزار واحد مسکن مهر در کشور فاقد درخواست هستند که این خود نشانگر ناکارآمدی آن است برخی از این واحدها حتی فقدان امنیتی دارند و پیوست فرهنگی لازم را ندارند.

این فعال سیاسی از پرداخت یارانه و اجرای مسکن مهر توسط دولت های نهم و دهم نیز انتقاد کرد.

وی در ارتباط با راه آهن شیراز-اصفهان نیز گفت: این پروژه که در دولت سابق افتتاح شد هم اکنون اثری از آن وجود ندارد ده ها میلیارد صرف این پروژه شد ولی بعدها نیز با خجالت آن را جمع آوری کردند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.