یاسوج؛

مانور انتخابات الکترونیکی در یاسوج

مانور انتخابات الکترونیکی با حضور اعضای ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمددر چهاردهمین نشست ستاد انتخابات استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ فتاح محمدی گفت: در فرصت باقیمانده تا برگزاری انتخابات با برگزاری مانورهای آموزشی اقشار مختلف مردم برای آمادگی برگزاری انتخابات الکترونیکی آموزش داده شوند.
 
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمدافزود: انتخابات الکترونیکی فرایند ساده ای دارد بیشتر افراد جامعه که با وسایل الکترونیکی آشنایی دارند به سرعت انجام می شود.

وی اظهار کرد: با اجرای مانورهای آموزشی برای برخی افراد کم سواد و بی سواد این مشکل نیز برطرف می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه در فرایند انتخابات الکترونیکی رأی دهندگان با کد نامزدهای انتخاباتی که توسط ستاد انتخابات شهرستان ها اعلام می شود سرو کار دارند، گفت : پس از تعیین کد نامزدها، کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کدهای افراد را به فرمانداری ها و بخشداری ها به نامزدها و عموم مردم اغلام می کنند.

وی ادامه داد: مردم پیش از انتخابات و فرایند رأی گیری کدهای نامزدهای مورد نظر خود را یادداشت و در هنگام حضور در صندوق الکترونیکی با کد نامزد مربوطه رأی خود را به صندوق بیاندازند.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: هماهنگی مسئولان ستادهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با ستاد انتخابات استان به منظور انجام برخی امور مانند استقبال از نامزدها و تأمین امنیت آنان لازم است.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورا های شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.