گرمسار؛

احداث پارک ویژه بانوان در گرمسار

شهردار گرمسار گفت : پارک ویژه بانوان در گرمسار احداث می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ یاسر عربی شهردار گرمسار گفت : سرانه فضای سبز در این شهرستان به ازای هر نفر ۱۱ متر مربع است .

وی افزود: عملیات اجرایی بوستان بزرگ غدیر در گرمسار آغاز شد و محل این پارک از میدان شهید تفضلی تا میدان استاندارد قرار دارد.

عربی با اشاره به اینکه مجموع اعتبارات این پروژه دو میلیارد و 500 میلیون تومان است تصریح کرد : دو میلیارد از این مبلغ از اعتبارات و بودجه شهرداری و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان تأمین می‌شود و 500 میلیون تومان از محل سفر اخیر ریاست جمهوری به استان سمنان تخصیص می‌یابد.

شهردار گرمسار با اشاره به اینکه این 500 میلیون برای خرید تجهیزات و امکانات پارک هزینه می‌شود اظهار داشت : مساحت این پارک چهار هکتار است که در سه بخش پارک ویژه بانوان، پارک کودکان و پارک خانوادگی ساخته می‌شود.

یاسر عربی با بیان اینکه این پروژه از ابتدای سال 95 طراحی‌شده است تصریح کرد: پارک ویژه بانوان یکی از مهم‌ ترین بخش‌های این پروژه است که ساخت و افتتاح آن در اولویت و فاز نخست این پروژه قرار دارد و محل آن مقابل سالن ورزشی شهید باهنر «سالن3 هزار‌نفری» قرار دارد.

وی  با تأکید بر اینکه پارک ویژه بانوان نقطه عطف این پروژه است ادامه داد: ایجاد فضای مناسب ورزشی، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری از دیگر بخش‌های ویژه این پارک است.

عربی با اشاره به اقدامات امنیتی برای پارک بانوان افزود : اطراف پارک ویژه بانوان محصور می‌شود و هیچ‌ گونه دسترسی از اطراف پارک به فضای داخلی وجود ندارد.

شهردار گرمسار احداث این پارک را یکی از عوامل مؤثر در توسعه گردشگری و جذب توریست دانست و اظهار داشت : بوستان بزرگ غدیر ظرفیت خوبی را برای توسعه شهرستان و فرصت‌های اشتغال‌زایی در این شهر ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در این بخش مرکز شهر را توسعه می‌دهد افزود : اصحاب رسانه و خبرنگاران پل ارتباطی شهرداری با مردم هستند و در عملکرد این شهرداری مؤثر هستند و در این عرصه با بیان نقاط ضعف و قوت شهرداری می‌توانند نقش‌آفرین باشند.

عربی با اشاره به شعار سال جدید و اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تصریح کرد : در این پروژه برای 15 نفر به‌صورت مستقیم و با تکمیل و افتتاح آن برای بیش از 50 نفر به‌صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی می‌شود.

وی با بیان اینکه بوستان بزرگ غدیر سرانه فضای سبز شهرستان را افزایش نمی‌دهد افزود : محل این بوستان پیش‌ از این درختکاری شده است و اکنون با تغییر کاربری به پارک تبدیل می‌شود و از آن فضا برای ساخت یک محیط گردشگری و جذب توریست بهره‌برداری می‌کنیم.

انتهای پیام / ذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار