اصفهان؛

میرسلیم از لحاظ تحصیلات علمی در سطح بالایی قرار دارد

رئیس ستاد انتخاباتی سیدمصطفی میرسلیم در کاشان گفت: یرسلیم از لحاظ تحصیلات علمی هم سطح بالایی دارد و دارای اختراع هایی در خصوص موتورهای کشتی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد صفایی، امروز در نشستی خبری، با بیان اینکه مردم ما پرخاشگری را نمی پسندند، تاکید کرد: پرخاش و شکستن حرمت برادر مومن، دور از شخصیت مسلمان است و ما معتقدیم گفتمان یک مسلمان باید همواره اسلامی باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در کاشان تصریح کرد: یقینا برگزاری مناظره های تلویزیونی آینده، بیشتر توجه مردم را به این نامزد انتخاباتی جلب کرده و بر محبوبیت وی خواهد افزود.

صفایی به تشریح برخی فعالیتهای حزب موتلفه اسلامی پرداخت و گفت: موتلفه با سابقه بیش از نیم قرن به عنوان یک حزب رسمی و قانونی، میرسلیم را برای نامزدی ریاست جمهوری به مردم معرفی کرده است.

وی معرفی شخصیتی سالم و صالح برای نامزدی ریاست جمهوری را از افتخارهای این حزب خواند و یادآور شد: میرسلیم شخصیتی متعهد، متخصص، مکتبی، ارزش گرا و رجایی‌گونه، با توان بالای فرهنگی و اجرایی، که در وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی و کشور خدمت کرده و سابقه اجرایی و مدیریتی بالایی دارد.
صفایی، افزود: میرسلیم از لحاظ تحصیلات علمی هم سطح بالایی دارد و دارای اختراع هایی در خصوص موتورهای کشتی است.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در کاشان یادآور شد: تاکنون هیچ گونه بودجه ای برای تبلیغات در اختیار این ستاد قرار نگرفته است.

وی همچنین از حضور میرسلیم در کاشان خبر داد و گفت: دعوت رسمی برای سخنرانی وی در کاشان توسط ستاد مرکزی رد نشده و در حال پیگیری موضوع هستیم.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار