معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

برخی طرح های دولت قبل نیمه تمام مانده چون نگاه به خارج است

سردار محمدرضا نقدی گفت : بخش زیادی از طرح های رو به اتمام دولت قبل مانند مسکن مهر هنوز پایان نیافته چون نگاه به خارج است و کاری انجام نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در مجمع عمومی بسیج استان اصفهان با اشاره به انتخابات مهم پیش رو گفت: در این انتخابات مردم باید باشکوه و پرشور در صحنه باشند.

سردار محمدرضا نقدی افزود: در این انتخابات دو حالت وجود دارد یا دولتی سرکار می‌آید که نگاه به خارج دارد و حتی واردات اجناس خارجی را دستاورد خود می‌داند که اگر این اتفاق رخ دهد باید به فکر احیای نظام باشیم و از سوی دیگر می‌تواند دولتی بر سر کار آید که دیدگاهش توجه به توان داخل و نگاهش به ظرفیت داخلی ‌است.

وی با بیان اینکه برای افزایش تولید باید مصرف کشور کنترل شود، گفت: باید مبادی ورودی کنترل شده و اجناسی که در داخل کشور توان تولید آنها وجود دارد به کشور وارد نشود.

معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه برای اینکه کالاهای تولید شده ،  مصرف شده و صادر شود گفت: باید در این زمینه کیفیت تولیدات را بالا ببریم و این اقدام به همت متخصصان و سازندگان تولید صورت می‌گیرد.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه دانشگاهی که با صنعت پیوند نخورده باشد نتیجه‌ای ندارد افزود: امروز پیچیده‌ترین مشکلات کشور به دست دانشگاهیان برطرف می‌شود و در زمینه پیوند صنعت و دانشگاه باید اقدامات جدی انجام شد.

 وی ادامه داد: دانشگاهیان ما 40 مدل پهپاد و رادار را ساختند آیا همین دانشگاهیان نمی‌توانند موتور پژو بسازند آیا ساخت موتور پژو سخت‌تر از ساخت پهپادی است که هواپیما شکار می‌کند؟

معاون فرهنگی سپاه افزود: آیا دانش ساخت پهپاد که از هیچ به‌وجود آمد سخت‌تر از ساخت موتور ماشین است ؟

سردار نقدی با بیان اینکه یک پای بسیج دانشگاه‌ها باید در صنعت باشد و پای دیگرش در دانشگاه گفت: ظرفیت و علم در این زمینه وجود دارد ولی کسی به آن بها نمی‌دهد.

وی اضافه کرد:  بخش زیادی از طرح های  رو به اتمام دولت قبل  مانند مسکن مهر هنوز پایان نیافته چون نگاه به خارج است و کاری انجام نشده است

معاون فرهنگی سپاه همچنین با بیان اینکه چرا اقتصاد ما متکی به وام بانک‌ها و با سودهای زیاد است گفت: آیا در محله‌ها و قرض الحسنه‌ها نمی‌شود وام‌های بدون بهره داد، بار دیگر باید تاکید کرد که بدون حضور مردم نمی‌توان جلوی دشمنان ایستاد و با آنها مقابله کرد.

سردار نقدی با بیان اینکه باید در مقابل دشمن ایستاد، گفت: هر جناحی بر سر کار بیاید فرقی ندارد چون دشمن دشمن است و جنگ اقتصادی از کارهای دشمن به شمار می‌رود.

وی با اشاره به رفع شدن سایه جنگ در صحبت برخی افراد، افزود: آمریکا هیچ یک از موئلفه‌های جنگ نظامی را ندارد و اینکه می‌گویند سایه جنگ برطرف شد دروغ است.

معاون فرهنگی سپاه تاکید کرد: همه دخالت نظامی آمریکا در طول تاریخ به دلیل شکاف بین مردم در آن کشورها بوده در صورتی که در ایران همه متحد هستند و بحث جنگ نظامی در جهت منحرف کردن اذهان عمومی از مسئله اصلی فرهنگی و اقتصادی است.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.