بیرجند؛

امام جمعه خوسف :جامعه اسلامی باید به کارگر خود ببالد

امام جمعه خوسف گفت :جامعه اسلامی باید به کارگر خود ببالد و او را گرامی بدارد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت‌الاسلام شاهبیکی،امام جمعه خوسف در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبیین نقش کار و کارگر در اقتصاد کشور گفت:برای پاسداشت زحمات کارگران عزیز و نشر فرهنگ کار و تلاش،باید کار فرهنگی انجام گیرد تا همه با احترام ، عزت و افتخار به کارگر نگاه کنند.
وی با اشاره به رفتار امیرالمومنین در اداره جامعه اسلامی افزود:بودجه جامعه باید در تمام جامعه به صورت مساوی تقسیم شود و نباید بین اغنیا دست به دست شده و بقیه مردم تنها در خدمت آنها باشند.
امام جمعه خوسف با تبریک فرارسیدن هفته معلم گفت:بنا بر روایات معصومان، جایگاه معلم در جامعه جایگاه بسیار بالایی است و باید گرامی داشته شود.
حجت الاسلام شابیکی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با کارگران افزود:نقش کارگر به عنوان محور فعالیت های اقتصادی مهم است و در شرایط فعلی و در جنگ اقتصادی که ما در آن قرار داریم باید نامزد های ریاست جمهوری با اتکا به نیروی کار ایرانی و نگاه به درون کشور مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را مرتفع کنند.
وی  با اشاره به سخن رهبری در خصوص وعده اشتغال مسئولان با نگاه به دورن کشور گفت:باید همه نامزدها به قشر ضعیف جامعه توجه کنند و مردم نیز برای حفظ امنیت،عزت ملی و انتخاب اصلح باید در انتخابات شرکت کنند.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.