شیراز؛

واگذاری زمین برای ساخت مراکز درمانی

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز از تصویب واگذاری زمین برای ساخت مراکز درمانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رضا محمدیان رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز گفت: واگذاری زمین در بلوار نصر برای احداث بیمارستان احمدبن‌موسی(ع)، واگذاری زمین در حاشیه پارک 50 هکتاری مادر در بلوار احمدبن‌موسی(ع)، واگذاری زمین در بلوار دولت برای ساخت بیمارستان بیماری‌های خاص و واگذاری زمین در اراضی دراک برای ساخت بیمارستان نمازی 2 از جمله همکاری‌هایی است که در نقاط مختلف شهر با دانشگاه علوم پزشکی صورت پذیرفت.
 
محمدیان همچنین از همکاری در تامین زمین ساخت 10 فضای درمانی اورژانس محلات آسیب‌پذیر نیز خبر داد.
 
وی ادامه داد: پروژه‌های عمرانی با لحاظ داشتن زیباسازی و نورپردازی و فضاسازی اطراف به صورت همزمان اجرایی شد چنانکه فضای سبز مناسبی در پل شهدای پودونک احداث شد و در کنار پل کابلی ولیعصر (عج) نیز باغ موزه در دست احداث است.
 
محمدیان اظهار داشت: در فرهنگسراها، ورزشگاه ها و ساختمان‌های فرهنگی نیز بیشتر به این سمت رفتیم که در اطراف آن فضای سبز و پارک ایجاد شود تا فضای دلنشیی برای مراجعان ایجاد شود.
 
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز در مباحث عمرانی ادامه‌دار بودن پروژه‌ها مدنظر قرار گرفت چنانکه در برخی پارک‌های بزرگ ممکن است تا 10 سال پروژه‌های جانبی و داخلی ایجاد و به تدریج تکمیل‌تر شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.