اصفهان؛

اختصاص بیش از 789 میلیارد ریال به دانشگاه کاشان

معاون طرح و توسعه دانشگاه کاشان گفت: 789 میلیارد و 60 میلیون ریال برای اجرای طرح های عمرانی در سال جاری به این دانشگاه اختصاص یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن محسنیان  اظهار کرد: 668 میلیارد و 469 میلیون ریال از این میزان اعتبارها عمومی و هم چنین 120 میلیارد و 591 میلیون ریال آن نیز از محل درآمدهای اختصاصی است.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده 30 میلیارد ریال از دیون دانشگاه کاشان با تایید مراجع ذیربط تحقق یافت که 15میلیارد ریال آن جذب و 50 درصد دگیر آن تا پایان خرداد امسال پرداخت می شود.

محسنیان جذب 14 میلیارد و 420 میلیون ریال از محل ردیف بودجه خیران وزرات علوم، تحقیقات و فناوری برای توسعه طرح عمرانی دانشکده علوم انسانی را از دیگر فعالیت های این حوزه بیان کرد.

وی هم چنین یادآورد شد: دریافت 50 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای تکمیل طرح های عمرانی کتابخانه مرکزی، سالن اجتماعات و نیز راه اندازی شرکت های اقتصادی دانش بنیان از دیگر اقدام های دانشگاه کاشان است.

معاون طرح و توسعه دانشگاه کاشان با بیان این که 25 طرح راهبردی در برنامه های عملیاتی سال گذشته دانشگاه کاشان تعریف شده است، ابراز امیدواری کرد تمام این طرح ها در سال جاری اجرایی شده و پایان یابد.

محسنیان از افتتاح سامانه جامع آموزش عالی با عنوان «عتف» با مشارکت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سه دانشگاه فردوسی مشهد، خواجه نصیر الدین طوسی و دانشگاه کاشان نیز خبرداد.

به گفته وی، تمام اطلاعات دانشگاه ها در زمینه های مختلف اعم از دانشجویی، هیات علمی، رشته های تحصیلی و فضاهای کالبدی در سامانه یاد شده بارگذاری شده است.
7 هزار و 741 دانشجو در 194 رشته گرایش در سه دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه کاشان مشغول به تحصیل هستند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.