در سال 95؛

ساخت مدرسه با کمک های میلیاردی خیرین خوزستانی

معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خوزستان کمک های خیرین استان برای ساخت مدرسه در سال گذشته را 600 میلیارد ریال اعلام کرد.

ساخت مدرسه با کمک های میلیاردی خیرین خوزستانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ رضا زدوار، معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خوزستان برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در گسترش فرهنگ همکاری و همیاری عمومی، تکریم و تشویق این خیرین که با خدمات ارزنده و شایسته به نظام تعلیم و تربیت یاری می رسانند مهم دانست.

وی تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز با سهیم شدن در ساخت مدارس نقش مهمی در فراهم کردن زمینه تعلیم و تربیت جوانان دارند.

زدوار با اشاره به اینکه حرکت معنوی مدرسه سازی نیاز به فرهنگ سازی دارد، بیان داشت: باید در این راه همه مردم با هر توان مالی با خیرین مدرسه ساز همگام شوند تا مشکلات ناشی از کمبود فضای آموزشی در شهرستان شوش برطرف شود.

معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خوزستان اذعان کرد: بیش از 2 هزار خیر در خوزستان وجود دارد که تاکنون بیش از150 مدرسه (حقیقی وحقوقی) در قالب 600 کلاس درس به همت این خیرین در این استان ساخته
شده است.

این مقام مسئول افزود: خیرین مدرسه ساز همچنان بیش از 15 هزار مترمربع زمین برای ساخت فضای آموزشی اهدا کردند.

رضا زدوار با بیان اینکه بیش ترین خیرین در استان خوزستان در شهرهای دزفول ، بهبهان، ماهشهر و رامهرمز می باشند اظهار داشت: کمک های خیرین مدرسه ساز برای تجهیز و ساخت مدارس هزینه می شود.

وی بیان کرد: تاکنون 19 جشنواره خیرین مدرسه ساز در 34 شهر استان خوزستان برگزار شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.