کرمانشاه؛

دزدی اینترنتی لو رفت و باجناق خاطی روانه زندان شد

رییس پلیس فتا استان گفت: فردی که به صورت اینترنتی از باجناق خود سرقت کرده بود، توسط کاراگاهان این پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سرهنگ "علی کریمی" رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه اظهار کرد: به دنبال مراجعه فردی به پلیس فتا وعنوان این موضوع که با وجود فعال نبودن رمز دوم کارت بانکی، مبلغ دو میلیون ریال به صورت غیر مجاز و اینترنتی از حساب بانکی وی برداشت شده است، لذا با شکایت شاکی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در انجام بررسی‌های تخصصی مشخص شد مبالغ کسر شده، صرف خرید اینترنتی شارژ تلفن همراه شده است که با بررسی‌های پلیسی، متهم شناسایی و برای ارائه توضیحات به پلیس فتا احضار شد.

سرهنگ کریمی ادامه داد: متهم که باجناق شاکی بود در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف و بیان کرد شاکی مدتی قبل کارت بانکی خود را به وی داده و با سوء استفاده از این موقعیت، با فعال سازی رمز دوم، پس از چند هفته مبلغ دو میلیون ریال کارت شارژ تلفن همراه خریداری کرده است.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه در پایان از شهروندان عزیز درخواست که به هیچ وجه کارت بانکی و رمز خود را در اختیار دیگران قرار ندهند تا شاهد اینگونه موارد نباشیم.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار