کرمانشاه؛

۲۹ سامانه تخلف سرعت در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نصب شد

۲۹ سامانه ثبت تخلف سرعت بر سطح محورهای مواصلاتی استان در سال گذشته مکانیابی و نصب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۲۹ سامانه ثبت تخلف سرعت بر سطح محورهای مواصلاتی استان در سال گذشته مکانیابی و نصب شد.

بهمن خسروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه درتصریح این خبر اظهار داشت: در سال گذشته چهار دستگاه دوربین نظارت تصویری بر روی راهدارخانه‌های چهارزبر، بیستون، خسروآباد و پلنگانه نصب و راه‌اندازی شد و ۸۰ درصد راهدارخانه‌ها به سامانه نظارت تصویری مجهز شدند.

وی از مکانیابی و نصب ۲۹ سامانه ثبت تخلف سرعت بر سطح محورهای مواصلاتی استان با همکاری پلیس راه استان خبرداد و گفت: شمارش بصری و بازدید میدانی از تمامی دستگاههای تردد شماری برخط استان و عقد قرارداد پشتیبانی دوربینهای نظارت تصویری و دستگاههای ترددشمار اداره کل با شرکتهای پیمانکار از دیگر اقدامات سال گذشته بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دکل شبکه رادیویی از ساختمان راه وشهرسازی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انتقال یافت، عنوان کرد: از تمامی سایتهای تکرارکننده رادیویی اداره کل و راهدارخانه‌ها بازدید و خرید انشعاب برق و ترانس با شرکت توزیع نیروی برق استان برای سامانه‌های ثبت تخلف سرعت قرار منعقد شده است.

خسروانی به صرفه‌جویی در هزینه‌های لینکهای ارتباط دوربینهای نظارت تصوری با شرکت مخابرات و شرکت پیمانکار اشاره کرد و گفت: استقرار مرکز بی‌سیمها، برقراری ارتباط رادیوی مرکز مدیریت راه‌ها با تمامی شهرستان‌ها و راهدارخانه‌ها و برقراری نوبت شبانه‌روزی در مرکز از اقدامات سال گذشته است.

وی از باز کردن، تنظیم، پروگرام و نصب مجدد GPS‌های ماشین‌آلات راهداری و ارسال برخط اطلاعات بر روی سامانه مدیریت ناوگان راهداری خبر داد و افزود: قرارداد تخصیص و دریافت ۲۵ دستگاه دوربین نظارت تصویری از استانداری در جلسات پایش تصویری استانداری جهت نصب در سطح محورهای مواصلاتی استان منعقد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: پروانه تأسیس و بهره‌برداری از شبکه رادیو پیام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از سازمان تنظیم مقررات رادیویی دریافت شده است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار