اشتباه محاسباتی در شمارش 4% زالوصفت! +عکس

مسئول ستاد هنرمندان یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در محاسبه 4% زالوصفت اشتباهی کرده است که در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الله ایوبی، مسئول ستاد هنرمندان یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در پستی توییتری به محاسبه 4% زالوصفتی که این روزها بحث آن داغ است پرداخته اما در جمع و تفریق آن کمی خطا کرده و محاسبه‌اش اشتباه از آب درآمده است.
 
او اینگونه محاسبه کرده است که 4% زالوصفت یعنی 3 میلیون و دویست هزار خانواده با احتساب 2 فرزند که حدود 13 میلیون ایرانی را شامل می‌شود و این طور نتیجه گرفته که اصطلاح 4% زالوصفت یعنی توهین به 13 میلیون ایرانی! با این حساب اگر 4% از کل جمعیت ایران 13 میلیون نفر شود پس 96%  هم چیزی بیش از 300 میلیون نفر را دربرمی‌گیرد. محاسبات اشتباه این مسئول ستاد انتخاباتی، در شبکه‌های اجتماعی بازتاب‌های بسیاری داشت.
 
یادآوری می‌شود اصطلاح "4% زالوصفت" را برای اولین بار محمدباقر قالیباف، کاندیدای دیگر ریاست جمهوری به کار برد، با این مضمون که ثروت 96 درصد مردم توسط 4 درصد دیگر چپاول می شود و این 4% روزبه‌روز ثروتمندتر می‌شوند. این اظهارنظر قالیباف در بین جناح مخالف واکنش‌های زیادی در پی داشته است.
 
اشتباه محاسباتی در شمارش 4% زالوصفت +عکس 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
بازم دفاع از 4 درصدی ها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
همین جوری حساب کردن که اوباما شده محترم و باهوش و مردم ایران شدن مشتی بیصواد متحجر تندرو. حالا حرف از توهین به مردم میزنن. دختر وزیر آموزش و پرورش میشه مظلوم ومردم بیکار ایران میشن...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۲۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
شما مملکتو چپاول کردی حساب کتابت باید خوب باشه چکار به زن وبچه داری منظور قالیباف همان یقه سفید هاست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۶:۲۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
اصلاح طلبه دیگه.انتظار زیادی از اصلاح صلب ها نمی‌ره.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۱:۰۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
خودش ۴ درصده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
شما همون فیلمتو پر کن چیکارت به ریاضی قشنگ وزارت ارشاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
شما اقای ایوبی جیب مارو نزن بقیش پیشکشت.حساب کتابتم درست کن 4% 80 میلیون نفر میشه 3200000 نه 13000000 احتصاب 2 فرزندو 3 فرزند نداره !!! ما انقدر سیاه شدیم که دیگه جا نداریم اقای ایوبی مثلا محترم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
حتما قرصاشو درست نخوره یا پشت و رو خورده . خخخ
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۱۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
ایشان میگه اگر چهار درصد جمعیت زالو صفتان باشند که وامهای آنچنانی میگیرند یعنی کسانی هعستند که بچه نیستند و احتمالا سرپرست خانوار میباشند و خانواده آنها هم از پول این فرد زالو صفت زندگی میکنند بنابراین جمع این افراد با خانواده را گفته است بیایید در دشمنی هم منصف باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
آی کیو ناشی گری کرده منظور از 4% کاملا واضح و روشن است همون 3.2 میلیون نفر میشه که خانواده هایشان داخل 3.2میلیون نفر است. زیاد به خودت فشار نیار ریاضیدان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
خوب اینا همه می دونن خیلی بیسوادن منظورم اصلاح طلبان 4درصدی ه
آخرین اخبار