فروزنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسئولین در پذیرش سند 2030 یونسکو غفلت کردند/این سند فرهنگ استعماری را در کشور ترویج می‌کند

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی گفت: سند 2030 یونسکو در خدمت نظام سرمایه‌داری است و ما نباید چنین سندی را بپذیریم که مسئولین غفلت کردند.

حضور مردم در انتخابات دشمن را به عقب نشینی وادار کرده است"لطف الله فروزنده" عضو شورای مرکزی جبهه مردمی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در دیدار هزاران نفر از معلمان سراسر کشور  مبنی بر اینکه "اگر می خواهیم اُبهت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی حفظ شود و مصونیت آن باقی بماند، باید همه در انتخابات شرکت کنند"، اظهار داشت: جمهوری اسلامی دارای دو رکن اساسی یعنی اسلامیت و جمهوریت است، مردم پشتیبان اصلی نظام اند و اسلام را انتخاب کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: مردم ارکان قدرت و مسئولین نظام را به صورت مستقیم و غیرمستقیم انتخاب می‌کنند و صاحب اصلی انقلاب و حافظ آن هستند و وفاداری و عشق آنان به نظام در صحنه‌های مختلف به نمایش گذاشته شده است.
 
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی، انتخابات را یکی از مظهرهای حضور مردم و وفاداری آنان به نظام دانست و گفت: شرکت در انتخابات حق مردم و هم تکلیفشان است چرا که ارکان نظام را شکل می‌دهند، نفس حضور مردم فضای امنیت را برای کشور ایجاد می کند.
 
وی تاکید کرد: دشمنان اگر احساس کنند نظام از پشتیبانی مردم که مهم‌ترین مولفه قدرتش می باشد، تهی شده است طبیعتا طمع می‌کنند و به ما آسیب خواهند زد حضور مردم در صحنه های مختلف دشمن را وادار به عقب نشینی کرده است.
 
فروزنده با بیان اینکه  حضور مردم بازدارنده و موجب امید و نشاط جامعه است، تصریح کرد:  بدون شک مردم در این انتخابات حضور می‌یابند چون فهیم و آگاه اند و بار دیگر مشت محکمی به دهان دشمنان می‌زنند.
 
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد سند 2030 یونسکو بیان داشت:  جمهوری اسلامی دارای فرهنگ و مبانی است و اسناد بالادستی آن از نظام ارزشی شکل می گیرد.
 
فروزنده ادامه داد:  سندی که در سازمان ملل طراحی شده بر اساس تفکر لیبرالیستی، غربی و استعماری است همه می دانیم که سازمان ملل ابزاری در اختیار آمریکا است و با این سند می‌خواهند در آموزش ما دخالت و اهداف خودشان را دنبال کنند لذا ما باید هشیار باشیم.
 
وی بیان داشت: یکی از جلوه‌های استقلال فرهنگی این است که ما به فرهنگ خودمان متکی باشیم ما  اصول و مبانی فرهنگ لیبرالی را قبول نداریم آنان نه برای خداباوری و نه برای انسان ارزشی قائل نیستند و همه چیز را در سود  اقتصادی می بینند.
 
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی افزود: این سند در خدمت نظام سرمایه‌داری است و ما نباید چنین سندی را بپذیریم مسئولین  غفلت کردند و رهبری هم در این زمینه فرمودند که وظیفه شورای عالی انقلاب فرهنگی برخورد با این موضوع بوده است لذا خدا را شاکریم که رهبری همچون مقام معظم رهبری داریم  که هرجا لازم باشد وارد می‌شوند.
 
فروزنده خاطر نشان کرد: متأسفانه امروز در دولت و آموزش و پرورش با تفکری لیبرالی مواجهه ایم که به جای اینکه فرهنگ اسلامی و ایرانی را به رخ دنیا بکشند مرعوب فرهنگ غربی شده‌اند و به شکل خواسته یا ناخواسته فرهنگ غربی را که فرهنگ استعماری و بی هویتی است را در کشور ترویج می‌کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۱:۰۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
جالب این است که ابلاغیه این سند با امضای جناب آقای جهانگیری است
آخرین اخبار