یاسوج؛

کسب 79 رتبه استانی و کشوری توسط آموزش و پرورش گچساران

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: آموزش و پرورش این شهرستان در یک سال گذشته 79 رتبه علمی، فرهنگی و ورزشی کشوری و استانی کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ سید ظهیرالدین پورالحسینی  در آئین تجلیل از معلمان نمونه گچساران افزود که این موفقیت‌ها نشانگر تلاش معلمان و دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت است. 

وی بیان کرد که کسب 15 رتبه برتر کشوری و 64 رتبه برتر استانی دستاورد تلاش همه متولیان امر آموزش و پرورش در گچساران است. 

مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: رتبه اول آموزش و پرورش در پروژه مهر، مقام اول در شورای آموزش و پرورش، رتبه اول در برنامه‌های پیوند اولیا و مربیان، رتبه اول حمل و نقل مدارس، رتبه اول تحقیق و پژوهش در مدارس شاهد، کسب رتبه نخست درصد قبولی مدارس ابتدایی، مقام برتر بازارچه درس و کارآموزی، رشد نمرات نهایی دروس سال سوم به میزان یک و هفت دهم از موفقیت‌های آموزش و پرورش این شهرستان در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد در یک سال گذشته بوده است. 

مدیر آموزش و پرورش گچساران بیان کرد که کسب رتبه نخست کشور در طرح جابربن حیان، رتبه اول در جشنواره اقدام پژوهی رشته ادبیات فارسی، راه‌یابی چهار طرح نوجوان خوارزمی به مرحله کشوری، کسب 26 رتبه تک رقمی و 2 رقمی در کنکور 95 و کسب سه رتبه در جشنواره سفیران سلامت از دیگر موفقیت‌های آموزش و پرورش این شهرستان در یک سال گذشته بوده است. 

در این آئین معلمان برتر کشوری، استانی و شهرستانی گچساران و 20 خانواده شهدای فرهنگی با اهدای لوح سپاس و جوایزی تجلیل شدند. 

شهرستان 120 هزار نفری گچساران 23 هزار دانش آموز و حدود 2 هزار معلم دارد. 


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.