تاریخ عرضه آیفون 7s و آیفون 8 مشخص شد

گزارش تازه ای توسط «Economic Daily News» منتشر شده که حاکی از معرفی آیفون 7s و آیفون 8 در سپتامبر و عرضه آنها در اکتبر است.

تاریخ عرضه آیفون 7s و آیفون 8به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با استناد به اطلاعات فاش شده توسط EDN، یکی از مهم ترین مشکلات پیش روی تولید برد مدارهای مورد استفاده در سه آیفون سال جاری تا حدود زیادی رفع شده و از همین رو ساخت قطعات مطابق با برنامه پیش خواهد رفت.

به نظر می رسد تولید انبوه قطعات داخلی آیفون از ماه ژوئن آغاز شده و در همین حین در تاریخ بیستم خرداد ساخت چیپست A11 به دست TSMC رقم می خورد. 

همچنین در این گزارش عنوان شده که فاکسکان و پگاترون هم روند استخدام کارگران تازه برای مونتاژ آیفون 8 را سرعت بخشیده اند.

لازم به ذکر است طبق پیش بینی ها انتظار می رود که اپل در سال جاری سه آیفون جدید را معرفی کند که دو دستگاه آن مربوط به نسخه های بروز رسانی شده آیفون 7 بوده که احتمالاً با نام آیفون 7s شناخته می شوند.

اما آیفون سوم که تاکنون با نام آیفون 8 یا آیفون ادیشن شناخته می شود، از طراحی منحصر بفردی برخوردار بوده و دارای نمایشگر 5.8 اینچی اولد اما با اندازه ای در حدود آیفون 4.7 اینچی است که نشان دهنده حاشیه های بسیار کم صفحه نمایش آن است. دیگر مشخصات منتسب به آیفون 8 عبارتند از دوربین دوگانه با چینش عمودی، دوربین ثانویه با قابلیت تشخیص سه بعدی چهره، شارژ بیسیم و استاندارد مقاومت در برابر نفوذ مایعات و گرد و خاک بهبود یافته است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۴:۵۳ ۰۹ شهريور ۱۳۹۶
میخاستم بدونم قیمت این مدل گوشی به پول ایران چقدره؟
ایفون 8 پلاس هم تولید میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
جالبه