عضو هیئت رئیس مجلس خبرگان رهبری :

حضور با ابهت مردم پای صندوق های رأی موجب نا امیدی دشمن است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری درمراسم عمامه گذاری طلاب شازندگفت:حضور با ابهت مردم پای صندوق های رأی موجب ناامیدی دشمن است.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی عضو هیئت رئیس مجلس خبرگان رهبری درمراسم  عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه امام رضای شازند با اشاره به اینکه حضور با ابهت مردم پای صندوق های رأی موجب ناامیدی دشمن است.گفت: مردم ایران اسلامی در روز انتخابات اردیبهشت ماه، حماسه ای بزرگ را خلق می کنند و با حضور حداکثری پای صندوق های رای موجب شادی دوستان و یاس دشمنان می شوند.
 
 آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه حوادث سال 88 از یادمان نرفته است افزود : مردم عزیز باید نسبت به برخی عناصر مسئله دار و فتنه گر هوشیار بوده و در انتخاب خود دقت لازم را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: این انقلاب با خون شهدا آمیخته شده و در پناه امام رضا(ع) است پس باید افراد دلسوز، انقلابی، امین، مدبّر و خداترس را برای انتخاب مد نظر داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه موفقیت طلبه در گرو قناعت و زهدو اخلاق  است ادامه داد: مردم همواره از روحانیت درس می گیرند بنابراین طلاب نظم در امور و رعایت اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند و اگر کسی درس بخواند اما اخلاق را رعایت نکند دچار مشکل می‌شود .

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: جامعه روحانیت باید در هر زمینه ای الگوی اقشار مختلف جامعه باشد و ساده زیستی این قشر از جامعه باعث گرایش بیشتر مردم به عالمان و بزرگان دین می شود.

در این مراسم، 13 نفر از طلاب حوزه علمیه امام رضای شازند به لباس روحانیت ملبس شدند.

انتهای پیام / ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.